بازی Super Mario Run در هفته اول انتشار خود، ۳۷ میلیون بار دانلود شده است

بازی Super Mario Run در هفته اول انتشار خود، ۳۷ میلیون بار دانلود شده است

بازی Super Mario Run که در هفته گذشته برای موبایل منتشر شده بود، موفق شد با ثبت رکوردی جدید، عنوان پر فروش ترین اپلیکیشن را ازان خود کند. این بازی که فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده با فروش ۳ میلیونی خود در روز اول توانست رکورد ۹۰۰ هزاری Pokemon Go را بشکند. همان طور که گفتیم، این بازی فعلا فقط برای سیستم عامل iOS منتشر شده و هنوز خبری از نسخه اندرویدی این بازی نیست. در هفته ای که گذشت این بازی همچنان موقعیت و جایگاه خود را در رتبه اول حفظ کرد و موفق به تجربه فروش ۳۷ میلیونی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید!

همان طور که گفتیم، Super Mario Run موفق شد تا در روز عرضه در صدر جدول اپ ایالات متحده‌ آمریکا، انگلیس و استرالیا قرار گرفت و حال پس از گذشت یک هفته از انتشار این عنوان،‌ Super Mario Run همچنان در صدر این جدول باقی مانده است. بازی Super Mario Run در مجموع بیش از ۳۷ میلیون بار در سطح جهانی دانلود شده است که بیشترین سهم از این تعداد دانلود، یعنی ۱۱ میلیون بار، متعلق به کاربران آمریکایی می باشد.

در بریتانیا نیز کاربران IOS بیش از ۲ میلیون بار این بازی را دانلود کرده‌اند. جالب اینجاست که Super Mario Run از بیست و پنجم تا بیست و هفتم آذر ماه، میانگین دانلود ها در بریتانیا را ۵ درصد افزایش داد. کاربران Super Mario Run به طور متوسط روزانه چندین بار از این اپلیکیشن استفاده کرده و در هر دفعه ۵ دقیقه با ماریو بازی می‌کنند. جالب است بدانید کاربران تبلت ها وقت بیشتری از کاربران موبایلی صرف این بازی می‌کنند. اما نکته ای که شاید جالب توجه باشد این است که جدا از عملکرد فوق‌ العاده‌ خوب ماریو در نسخه تلفن‌ های هوشمند، ارزش سهام نینتندو در هفته‌ گذشته کاهش یافته است.


نظر خود را بنویسید

avatar