اختصاصی دیجی شو: جعبه گشایی هدست پلی استیشن VR

اختصاصی دیجی شو: جعبه گشایی هدست پلی استیشن VR

سال ۲۰۱۶ سالی پر هیاهو برای تکنولوژی واقعیت مجازی بود. تکنولوژی ای که خیلی جای کار دارد و در سال های آینده قطعا پیشرفت زیادی از آن خواهیم دید. به جز معدود افرادی که استفاده از هدست های واقعیت مجازی برایشان سرگیجه آور است، این هدست ها محبوبیت خوبی پیدا کرده اند و شاید تا چند سال آینده شاهد آن باشیم که در هر خانه یک هدست واقعیت مجازی ببینیم.

یکی از با کیفیت ترین و البته موفق ترین هدست های واقعیت مجازی، هدست پلی استیشن VR می باشد. این هدست ساخت سونی اختصاصا برای کنسول بازی پلی استیشن ۴(و پلی استیشن ۴ پرو) ساخته شده است و تجربه واقعیت مجازی را در قالب بازی برای کاربران به ارمغان می آورد. در این ویدیو ببینید که چه اقلامی داخل جعبه پلی استیشن VR وجود دارد. حقیقتا چیزی که در داخل جعبه بود ما را شگفت زده کرد. تعداد بالای سیم ها و کیفیت ساخت عالی هدست تماما چیز هایی هستند که در جعبه گشایی این هدست کاربران را شگفت زده می کند.

با اینکه این هدست از بهترین های کنونی بازار به حساب می آید اما واقعیت پس از استفاده از آن فهمیدیم که انتظاراتمان از این هدست بیشتر بوده است. با اینکه تجربه بسار خوبی را این هدست برایتان به ارمغان می آورد اما گرافیک پایین بازی ها(بازی های دمو) و رزولوشن پایین نمایشگر هدست(رزولوشن ۹۶۰*۱۰۸۰ برای هر چشم) در دفعات اول استفاده از هدست شما را آزرده خاطر می کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar