اپلیکیشن های رایگان برای عکاسی پرتره مانند آیفون ۷ پلاس(دانلود برای اندروید و iOS)

اپلیکیشن های رایگان برای عکاسی پرتره مانند آیفون ۷ پلاس(دانلود برای اندروید و iOS)

دوربین دوگانه آیفون ۷ پلاس غوغایی به پا کرد که همگان را برای خرید این گوشی گران قیمت تحریک کرد. تصاویر پرتره با افکت بوکه ثبت شده توسط این گوشی واقعا زیبا و بی نظیر است. برخی از کارشناسان حتی تصاویر ثبت شده با آیفون ۷ پلاس را با دوربین های DSLR مقایسه می کنند. اما اگر شما صاحب آیفون ۷ پلاس نیستید غصه نخورید. با دو اپلیکیشنی که امروز در دیجی شو قصد معرفی آنها را داریم می توانید پرتره هایی با افکت بوکه به زیبایی تصاویر آیفون ۷ پلاس ثبت کنید.

اپ استور و گوگل پلی اپلیکیشن های زیادی را در خود گنجانده اند که این قابلیت را به کاربران هدیه می دهد. اما از شمار زیاد این اپلیکیشن ها ما بهترین آن را به شما معرفی می کنیم تا لازم به گشت و گذار در استور های بی پایان اپلیکیشن نباشید. از آنجایی که در ایران اکثر کاربران تمایل به استفاده از گیفت کارت و خرید اپلیکیشن های پولی را ندارند، ما دو اپلیکیشن متفاوت را برای اندروید و iOS معرفی می کنیم که رایگان هستند.

اپلیکیشن اولی که قصد معرفی آن را داریم Portrait Blur نام دارد که تنها برای سیستم عامل iOS می باشد. این اپلیکیشن چهره را تشخیص می دهد و پشت زمینه سوژه اصلی را تار می کند تا یک پرتره زیبا برایتان بسازد. هرچند که خیلی دقت بالایی ندارد اما امکان ویرایش بعد از عکاسی در این اپلیکیشن فراهم است. برای دانلود Portrait Blur برای iOS اینجا کلیک کنید.

اما اندرویدی ها نگران نباشند، درست است که اپلیکیشن معرفی شده مخصوص iOS بود، اما اپلیکیشن رایگان دیگری با نام AfterFocus در گوگل پلی به رایگان وجود دارد مه کاری شبیه به عکاسی در آیفون ۷ پلاس را برای شما انجام می دهد. این اپلیکیشن ها چهره را تشخیص می دهد و سعی می کند تصویری با افکت بوکه برای شما ثبت کند. پیشنهاد می کنیم از فوکوس دستی و ویرایش تصویر پس از ثبت در این اپلیکیشن استفاده کنید چرا که این اپلیکیشن هم بطور خودکار خیلی دقیق عمل نمی کند. برای دانلود اپلیکیشن AfterFocus برای اندروید اینجا کلیک کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar