اپلیکیشن مایکروسافت آفیس ، برای سیستم عامل iOS به روزرسانی شد

اپلیکیشن مایکروسافت آفیس ، برای سیستم عامل iOS به روزرسانی شد

همان طور که می دانید، نرم افزار مایکروسافت آفیس یکی از محبوب ترین، کامل ترین و مورد استفاده ترین برنامه هایی است که شرکت مایکروسافت تا به حال عرضه کرده. تا چند سال پیش، وجود نداشتن چنین اپلیکیشنی در سیستم عامل iOS جزو نقاط منفی آن به حساب می آمد. اما بالاخره چند اسل پیش اپلیکیشن آفیس برای سیستم عامل iOS منتشر شد تا کاربران بتوانند از برخی از امکانات آن استفاده کنند. این نرم افزار هنوز هم با برخی از محدودیت های روی iOS کار می کند.

به تازگی یگ به روزرسانی برای نسخه iOS این اپلیکیشن عرضه شده که تغییرات کوچکی را در آن ایجاد کرده، همچنین برخی از باگ های موجود در آن را بر طرف می کند. برطرف کردن باگ ها مختص برنامه Word است اما دو برنامه PowerPoint و Excel با تغییرات کوچکی همراه شده اند. این دو برنامه پس از این به روزرسانی قابلیت Move، تغییر سایز و Edit را خواهند داشت که می تواند بسیار مفید و کاربردی باشد.

همان طور که گفتیم، مایکروسافت نسخه iOS مایکروسافت آفیس را برای رقابت با برنامه های مشابه شرکت اپل، یعنی Pages، Numbers و Keynote عرضه کرد. این به روزرسانی ها قطعا باعث می شود نرم افزار مایکروسافت آفیس بیش از پیش محبوب و کاربری شود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar