به روز رسانی جدید Google Maps ، قابلیت “Popular Times” را به آن اضافه کرده

به روز رسانی جدید Google Maps ، قابلیت “Popular Times” را به آن اضافه کرده

Google Maps یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های مربوط به مسیریابی در جهان است و با به روز رسانی های منظم، بهتر و بهتر می شود. به روز رسانی جدید Google Maps ، قابلیت “Popular Times” را به این برنامه اضافه خواهد کرد. همان طور که از نام آن پیداست، این قابلیت به شما اطلاع می دهد که مقصد مورد نظر شما در کدام زمان های روز شلوغ تر است. این قابلیت به شما کمک می کند که بهتر برنامه ریزی کنید و در زمان هایی که مقصدتان خلوت تر است به آن مراجعه کنید.

این اطلاعات از کاربرانی استخراج می شود که در مکان مورد نظر حضور داشته و در برنامه Google Location History شرکت دارند. قابلیت دیگری که شما می توانید از آن استفاده نمایید، این است که اطلاعات مقصد را هر موقع که خواستید، از آن دریافت کنید. همان طور که در تصویر مشاهده می فرمایید، کاربر در ساعت ۵:۰۷ دقیقه درخواست کرده تا بفهمد رستوران مورد نظرش چقدر شلوغ است که بازه ای در تصویر که به رنگ قرمز درآمده، نشان دهنده همین موضوع است.

به روز رسانی جدید Google Maps

علاوه بر این، این قابلیت به شما نشان خواهد داد که مردم به طور میانگین چقدر وقت در آن مکان صرف می کنند. بنابراین شما می توانید بسیار بهتر محاسبه کنید که چه زمانی به منزل باز خواهید گشت. Popular Times مدت زیادی است که برای سیستم عامل اندرویر در دسترس قرار داشته اما طی جدیدترین به روز رسانی شرکت Google، به سیستم عامل iOS هم راه پیدا کرده. این به روز رسانی حجمی بالغ بر ۱۰۰ مگابایت داشته و هم اکنون در دسترس شما می باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar