شایعه: دوربین بهتر، پردازشگر جدید و قیمت اقتصادی، ویژگی های پیکسل ۲ است

شایعه: دوربین بهتر، پردازشگر جدید و قیمت اقتصادی، ویژگی های پیکسل ۲ است

شرکت گوگل با گوشی پیکسل خود به طور رسمی وارد بازار تولید گوشی های هوشمند شد. نقدهایی که از این گوشی منتشر شدند ثابت کردند که گوگل می تواند رقیبی جدی برای دیگر شرکت های موجود در بازار گوشی های هوشمند باشد. اما هیچ گوشی بدون نقص و اشکال نیست و شرکت گوگل قصد دارد مدل جدیدی از این گوشی به نام پیکسل ۲ را در آینده عرضه کند.

طبق معمول شایعاتی در این مورد منتشر می شوند که آن ها را با هم بررسی می کنیم. یکی از شایعاتی که در مورد “پیکسل ۲” منتشر شده بود، ضد آب بودن این گوشی است. این شایعه از منبعی به نام ۹to5 Google منتشر شده. این منبع همچنین شایعات دیگری از این گوشی منتشر کرده و ادعا می کند آن ها را از یک منبع قابل اعتماد دریافت کرده. با اینکه آن ها چنین ادعایی دارند، بهتر است هر چه که در ادامه خواهید خواند را با کمی شک و تردید دنبال کنید.

طبق همین شایعات، گوگل تمرکز خود را روی دوربین این گوشی گذاشته. گوگل قصد دارد تا حداکثر کارایی را از سنسور دوربین برای عکاسی در نور کم دریافت کند. همچنین اعلام شده که گوگل در حال کار بر روی چندین مدل پیکسل با پردازشگرهای مختلف Qualcomm و Intel می باشد. ظاهرا شرکت تایوانی MediaTek هم زمانی روی مدلی از پیکسل کار می کرده اما از پروژه خارج شده است.

علاوه بر پیکسل ۲، گوگل قصد دارد تا یک گوشی اقتصادی هم عرضه کند که “Pixel 2B” نام خواهد داشت. این گوشی قطعا از پیکسل ۲ سخت افزار ضعیف تری دارد و به طبع قیمت آن هم ارزان تر خواهد بود. اعلام شده که پیکسل ۲ حداقل ۵۰ دلار گران تر از مدل اول آن خواهد بود که کاملا منطقی است. بسته به اینکه گوگل چقدر تغییرات روی مدل جدید اعمال کند، این رقم می تواند بیشتر هم بشود. بنابراین می توان قیمتی بین ۷۰۰ تا ۷۵۰ دلار را برای پیکسل ۲ پیش بینی کرد. هنوز تاریخ رسمی معرفی این گوشی ها مشخص نیست اما گوشی جدید شرکت گوگل باید برای ماه شهریور/مهر، آماده معرفی رسمی باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar