الکترونیک آرتز از وسعت بخش تکنفره Star Wars Battlefront جدید می گوید

الکترونیک آرتز از وسعت بخش تکنفره Star Wars Battlefront جدید می گوید

نسخه اول عنوان Star Wars Battlefront دقیقا قبل از انتشار فیلم سینمایی آن منتشر شد و با اینکه نظر بسیاری را جلب کرد، اما عمیق نبودن بازی در بخش تکنفره باعث شد تا این بازی نتواند به موفقیت درخور خود دست یابد. اما بارها شنیده ایم که نسخه دوم این بازی قرار است بسیار جذاب تر و همچنین دارای بخش تکنفره فوق العاده قوی باشد. آقای ویلسون، به عنوان مدیر عامل شرکت الکترونیک آرتز در جدیدترین صحبت های خود، درباره وسعت بخش تکنفره Star Wars Battlefront جدید می گوید. در ادامه با ما همراه باشید!

با توجه به صحبت های آقای ویلسون، بخش تکنفره بازی قرار است تبدیل به یکی از بهترین قسمت های بازی شود. همچنین به بازیکنان این اجازه داده خواهد شد تا بازی را در دوره های مختلف داستان بازی کنند. به گفته ایشان تقریبا تمامی قهرمانان این داستان در بازی هم وجود داشته و کاربران می توانند از تجربه آن لذت ببرند. یکی از نکاتی که می تواند بسیار امیدبخش باشد، حضور استودیوی Dice به عنوان یکی از اصلی ترین سازنده های این بازی است. این استودیو سازنده بازی فوق العاده محبوب Battlefield است و می توان گفت تخصص ویژه ای در ساخت بازی های این چنینی دارد.

یکی از چالش هایی که همواره سازندگان بازی با آن رو به رو بوده اند، این است که بتوانند حسی را که فیلم Star Wars به شما منتقل می کرد را توسط بازی به شما انتقال دهند. در نسخه اول این بازی شاید چنین حسی به گیمرهای منتقل نشد اما به قول آقای ویلسون، نسخه دوم بازی می تواند تا حد زیادی این کار را انجام دهد. ظاهرا شرکت الکترونیک آرتز از اشتباهاتش در نسخه اول درس گرفته و قصد دارد تا نسخه دوم را بسیار بهتر از نسخه اول بسازد. اگر سازندگان واقعا به وعده خود عمل کنند، شاهد یک بازی بسیار خوب خواهیم بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar