به روز رسانی جدیدی برای Super Mario Run منتشر شده که حالت جدیدی به آن اضافه می کند

به روز رسانی جدیدی برای Super Mario Run منتشر شده که حالت جدیدی به آن اضافه می کند

عرضه یازی Super Mario Run با اینکه برای طرفداران آن بسیار جذاب بود اما نینتندو نتوانست انتظارات بسیار بالا از این عنوان را برآورده کند و با نقدهای بسیار ضعیفی مواجه شد. اما از لحاظ تعداد دانلود، این بازی موفق شد تا رکوردزنی کرده و هفته ها در صدر جدول app store قرار بگیرد. این بازی تا کنون ۱۰ میلیون بار دانلود شده که صرفا به دلیل علاقه کاربران به آن بوده است. به تازگی به روز رسانی جدیدی برای Super Mario Run منتشر شده که جزییات آن را در ادامه با هم خواهیم خواند.

یکی از مورد توجه ترین بخش های این بازی، اضافه شدن یک درجه سختی بسیار آسان است که مورد توجه کاربران قرار گرفته. در این حالت بازی بسیار آسان تر شده و محدودیت زمانی بازی از بین می رود. دیگر بخش های به روز رسانی این بازی شامل مواردی است که مرتبط با ما نیست. مانند اضافه شدن زبان کره ای و …

همان طور که می دانید، Super Mario Run تنها برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار دارد. اما شرکت نینتندو اعلام کرده که نسخه اندرویدی این عنوان در ماه مارس منتشر خواهد شد. اگر شما هم به این بازی علاقه دارید و از سیستم عامل اندروید استفاده می کنید، می توانید در خبرنامه آن ثبت نام کرده تا از زمان دقیق انتشار آن با خبر شوید. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود است اما شما تنها به چند مرحله ابتدایی آن دسترسی خواهید داشت. برای دسترسی به مراحل کامل بازی نیاز به پرداخت ۱۰ دلار دارید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar