بازی Uncharted 4: A Thief’s End متوقف نشدنی است. یک جایزه دیگر به نام این شاهکار ثبت شد

بازی Uncharted 4: A Thief’s End متوقف نشدنی است. یک جایزه دیگر به نام این شاهکار ثبت شد

هر کسی که کنسول های پلی استیشن را تا به حال داشته، محال است بازی Uncharted 4: A Thief’s End را تجربه نکرده باشد. آخرین نسخه از این مجموعه فوق العاده، Uncharted 4: A Thief’s End زمان زیادی است که به بازار آمده و در همان ابتدا موفق شد عناوین و جوایز بسیاری را تصاحب کند. این بازی مانند نسخه های پیشین خود موفق شد هم دل هواداران را بدست آورد، هم منتقدین را. اما بازی Uncharted 4: A Thief’s End به همین راحتی ها متوقف نشده و به تازگی یک جایزه دیگر را هم به خانه برده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب همراه ما باشید!

بازی Uncharted 4: A Thief’s End موفق شد تا در روز شنبه، جایزه بهترین شخصیت پردازی را ازان خود کند. این جایزه متعلق به رخداد Annie Awards بوده و نامزدهای دیگر این بخش شامل The Withcher 3، Titanfall 2 و Teenage Mutant Ninja Turtules: Legends (بازی موبایل) بودند که از میان تمام آن ها، این بازی Uncharted 4: A Thief’s End بود که موفق به کسب جایزه شد. به همین مناسبت نیز، آقای نیل دراکمن، کارگردان بازی Uncharted 4: A Thief’s End، این دستاورد را در حساب توئیتر خود به دارندگان این عنوان تبریک گفت.

جالب است بدانید که این جوایز(Annie Awards) تنها برای بازی های رایانه ای نبوده و در زمینه های مختلف مانند سینما و تلویزیون نیز جوایزی را به صورت سالیانه اهدا می کند. در تنها بخش مربوط به عناوین کامپیوتری، این بازی Uncharted 4: A Thief’s End بود که به چنین افتخاری نایل آمد. همان طور که گفتیم، این بازی موفق شد تا جوایز بسیاری را کسب کند و تبدیل به یکی از بهترین بازی های نسل هشم شود. ناتی داگ همیشه توانسته بهترین بازی ها را برای تجربه ما فراهم کند. عنوان بعدی که در دست ساخت این شرکت است، The Last Of Us part II است که می تواند از بازی Uncharted 4: A Thief’s End هم بهتر ظاهر شود. باید منتظر بود و دید که این عنوان چه افتخاراتی را خواهد آفرید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar