کیس های دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus نشان می دهد که حسگر اثرانگشت به پشت گوشی منتقل شده

کیس های دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus نشان می دهد که حسگر اثرانگشت به پشت گوشی منتقل شده

با اینکه تا به حال تصاویر زیادی از کیس های احتمالی دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus منتشر شده، اما هیچکدام از آن ها با تصویری که از این گوشی منتشر شده بود مطابقت نداشت. از تصویری که توسط آقای Evan Blass منتشر شده بود می توانستیم بفهمیم حسگر اثر انگشت به پشت گوشی منتقل شده. به تازگی تصاویر تازه ای از کیس های مخصوص این دو گوشی منتشر شده که در هر دوی آن های می توانیم حسگر اثر انگشت را در پشت گوشی مشاهده کنیم.

همان طور که ملاحضه می کنید، تصویر سمت چپ مربوط به Galaxy S8 Plus، با صفحه ۶٫۲ اینچی، و تصویر سمت راست مربوط به Galaxy S8، با صفحه ۷٫۵ اینچی است. طبق گزارشات، هر دوی این گوشی ها از صفحه های Super AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰*۲۵۶۰ بهره خواهند برد. دلیلی که می توان برای صحت این کیس ها آورد، همخوانی آن های با تصاویر منتشر شده توسط آقای Blass می باشد. ایشان یکی از مورد اعتماد ترین افرادی است که در زمینه گوشی های این شرکت اطلاع رسانی می کند.

˜íÓ åÇí Galaxy S8 æ Galaxy S8 Plus

اگر بخواهیم تصاویر منتشر شده را موشکافانه بررسی کنیم، می توانیم مشاهده کنیم که حود لوگوی شرکت سامسونگ کمی Noise قابل مشاهده است. شاید بتوان گفت که این عکس دستکاری شده و ساختگی است. همچنین قسمتی که به عنوان حسگر اثر انگشت تعبیه شده کمی برای انگشت کوچک به نظر می رسد. بنابراین شاید بهتر باشد این تصویر را با کمی شک و تردید دنبال کنیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar