شرکت سونی از ۲۰ بازی پرفروش ماه ژانویه رونمایی کرد !

شرکت سونی از ۲۰ بازی پرفروش ماه ژانویه رونمایی کرد !

ماه ژانویه همیشه زمان بسیار خوبی در صنعت گیم به شمار می رود. در این ماه، کمپانی ها با ارائه تخفیف های بسیار خوب، تلاش می کنند تا فروش خود را بهتر کنند. بسیاری از کاربران دوست داشتند بدانند کدام بازی ها موفق شده اند تا در این ماه فروش خوبی را پشت سر بگذارند. برای همین امر هم، شرکت سونی از ۲۰ بازی پرفروش ماه ژانویه رونمایی کرد. برای دیدن لیست ۲۰ بازی پرفروش با ما همراه باشید!

شاید دیدن بازی Ark در صدر جدول کمی برای شما عجیب باشد. خصوصا زمانی که عناوینی مانند Resident Evil 7: Biohazard، Tomb Raider، Battlefield 1 و Grand Theaft Auto V در ادامه لیست قرار دارند. این عنوان در ماه دسامبر منتشر شد و توانست در ماه ژانویه تبدیل به پرفروش ترین بازی شود. البته عنوان Resident Evil 7: Biohazard در ۲۴ ژانویه منتشر شده بنابراین نمی توان ادعا کرد که این عنوان از نظر محبوبیت پایین تر از Ark بوده.

این لیست توسط شرکت سونی منتشر شده، بنابراین در مورد پرفروش ترین بازی های هدست واقعیت مجازی این شرکت هم صحبت خواهد شد. در پلتفرم Playstation VR نیز، بازی Job Simulator پرفروش ترین عنوان در ماه ژانویه شده و در مقام‌ های بعدی به ترتیب به Kygo “Carry Me” Experience ، I Expect You To Die ، Fruit Ninja VR و Batman: Arkham VR قرار دارند.

سونی لیست مورد نظر را برای کنسول نسل گذشته خود، یعنی پلی استیشن ۳ هم منتشر کرد. در صدر جدول این فهرست، پرفروش ترین بازی Devil May Cry HD Collection بوده و بازی های Battlefield 4 ، Plants vs. Zombies: Garden Warfare ، Shadow of the Colossus و Watch Dogs در رتبه های بعدی قرار گرفته اند.

در ادامه می توانید لیست شرکت سونی از ۲۰ بازی پرفروش ماه ژانویه را مشاهده نمایید:

  1. Ark:Survivor’s Pack
  2. Resident Evil 7
  3. Tomb Raider: Definitive Edition
  4. Battlefield 1
  5. Grand Theft Auto V
  6. Rocket League
  7. Mineraft: Playstation 4 Edition
  8. The Order: 1886
  9. Sleeping Dogs: Definitive Edition
  10. Payday 2: Crimewave Edition
  11. Injustice Gods Among Us Ultimate Edition
  12. Kingdom Hearts HD 2.8 Final Chapter Prologue
  13. Watch Dogs 2
  14. Titanfall 2
  15. Stardew Valley
  16. Madden NFL 17
  17. Overwatch: Origins Edition
  18. Monopoly Plus
  19. Call of Duty: Infinite Warfare
  20. Knack

 

نظر خود را بنویسید

avatar