پشتیبانی اپلیکیشن WhatsApp از قابلیت Two-Step Verification آغاز شد !

پشتیبانی اپلیکیشن WhatsApp از قابلیت Two-Step Verification آغاز شد !

 اپلیکیشن پیام رسان بسیار محبوب WhatsApp ماه های بسیار شلوغی را پشت سر می گذارد. این سرویس با دریافت به روز رسانی های متعدد در سال گذشته، بسیار بهتر و کاربردی تر شده. اما قابلیت امنیتی تازه ای به آن اضافه خواهد که به شما کمک می کند از اکانت خود محافظت نمایید. این ویژگی بسیار مورد استفاده دیگر اپلیکیشن ها و سرویس ها است و قابلیت Two-Step Verification نام دارد. به طور کلی کاری که این قابلیت برای امنیت اکانت شما انجام می دهد، این است که دو مرحله را برای ورود شما به اکانت خود پیاده سازی می کند. برای جزئیات بیشتر، در ادامه مطلب همراه ما باشید!

این قابلیت برای اپلیکیشن Telegram هم قابل فعال کردن است و پیشنهاد ما هم این است که حتما از این قابلیت استفاده نمایید. تصور کنید که می خواهید وارد اکانت تلگرام خود شوید. زمانی که شماره همراه خود را در تلگرام وارد می کنید، کدی به خط شما ارسال می شود. سپس باید کد را دوباره در تلگرام دانلود کنید تا وارد اپلیکیشن شوید. اما اگر قابلیت Two-Step Verification برای اکانت شما فعال باشد، شما نیاز به وارد کردن یک رمز عبور هم خواهید داشت و در صورتی که آن را صحیح وارد کنید وارد می توانید وارد اکانت تلگرام خود شوید.

این قابلیت امنیتی به زودی برای نسخه های iOS و اندروید اپلیکیشن WhatsApp عرضه خواهد شد و شما می توانید آن را از آدرس Settings > Account > Two-step verification > Enable در گوشی خود فعال نمایید. مرحله دوم در این اپلیکیشن به صورت یک کد ۶ رقمی خواهد بود. قطعا انتخاب های ۱۲۳۴۵۶ یا ۶۵۴۳۲۱ اصلا مناسب نیستند. پیشنهاد ما این است که کدی انتخاب کنید که مجبور باشید آن را حفظ کنید. همچنین قابلیت دیگری هم موجود است که اگر کدتان را فراموش کنید، بتوانید آن را برای ایمیل خود پست کرده، یا این قابلیت را غیر فعال کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar