نسخه جدید Call of Duty بالاخره به جنگ های گذشته باز می گردد !

نسخه جدید Call of Duty بالاخره به جنگ های گذشته باز می گردد !

بالاخره تمام حدس و گمان ها به پایان رسید و شرکت اکتیویژن بالاخره نسخه جدید Call of Duty را معرفی کرد. شکر خدا، داستان نسخه جدید دیگر در زمان آینده نبوده و این شرکت تصمیم گرفته تا بازی جدید را درباره نبردهای قدیمی بسازد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد با عرضه نسخه جدید به ریشه ها بازگردد. خبری که قطعا باعث خوشحالی بسیاری از هواداران این بازی خواهد شد.

این خبر طی کنفرانس مالی شرکت اکتیویژن منتشر، و بازی قرار است برای سال ۲۰۱۷ معرفی و عرضه شود. سازنده این نسخه از بازی بر عهده استودیوی Sledgehameer بوده و قصد دارد تا بازی را به محبوبیت گذشته خود برساند. سری بازی های Call of Duty از زمانی که به سراغ داستان های فضایی رفت دچار مشکل شد. این نارضایتی را هواداران بالاخره در نسخه آخر نشان دادند. ویدئوی معرفی نسخه آخر بازی، بیشترین Dislike را در شبکه YouTube به خود دید. در نسخه آخر این سری، شرکت اکتیویژن نسخه Modern Warfare را به صورت Remaster شده همراه بازی منتشر کرد و استقبال فوق العاده کاربران از این بازی موجب شد تا اکنیویژن تصمصم بگیر تا بازی جدید را مانند قسمت های قدیمی تر این فرنچایز محبوب بسازد.

جالب اینجاست که شرکت اکتیویژن زمانی که در حال صبحت در مورد نسخه آخر Call of Duty، یعنی Infinite Warfare بود، تا حدی به عدم موفقیت آن اعتراف کرد. با اینکه صحنه های بازی مثل همیشه جذاب بودند، اما بسیاری از آن ها مورد توجه گیمرها قرار نگرفت. شرکت اکتیویژن در ادامه اعلام کرد که قصد آن ها این بوده که نوآوری و خلاقیت را چاشنی نسخه آخر کنند اما ظاهرا اوضاع آن طور که برای موفقیت بازی برنامه ریزی کرده بودند، پیش نرفت. آن ها در ادامه نیز اعلام کردند که ما از اشتباهاتمان درس می گیریم و سعی می کنیم از آن ها به عنوان تجربه استفاده کنیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar