اپلیکیشن محبوب Google Maps با ارائه یک قابلیت جدید به روزرسانی شد

اپلیکیشن محبوب Google Maps با ارائه یک قابلیت جدید به روزرسانی شد

اپلیکیشن محبوب Google Maps تنها یکی از سرویس هایی است که شرکت گوگل راه اندازی کرده. می توان به جرات ادعا کرد که این اپلیکیشن، محبوب ترین و کامل ترین سرویس مسیریابی و نقشه است. اما این مسئله باعث نشده تا شرکت گوگل از عرضه به روزرسانی های جدید غافل بماند و به طور پیوسته سعی در این دارد تا این سرویس را بهتر و بهتر کند. در به روزرسانی گذشته این اپلیکیشن، قابلیتی به این برنامه اضافه شد که با استفاده از آن می توانستید میزان شلوغی مکان های مختلف را در بازه های زمانی مختلف مشاهده نمایید.

اما در جدیدترین به روزرسانی این اپلیکیشن، شما می توانید محبوب ترین مکان هایتان را با هر شخصی به اشتراک بگذارید. ساختن یک لیست “مورد علاقه” بسیار آسان است. کافی است تا مکانی که مورد علاقه شما است را انتخاب کرده و آن را به یکی از لیست های از-پیش-تعریف-شده اضافه کنید. “Favorites” و “Want to go” دو لیستی است که به صورت پیش فرض در این به روزرسانی قرار داده شده اما شما می توانید لیست دلخواه خود را ساخته، و یک آیکون را برای آن انتخاب نمایید. پس از اتمام کار، آیکون انتخابی خود را می توانید در نقشه ملاحضه فرمایید.

همچنین قابلیت جدید به شما اجازه خواهد داد تا لیست ساخته شده خود را با هر کشس که دوست دارید به اشتراک بگذارید. برای این کار می توانید روی کلمه Share کلیک کرده، و از هر مسیری که دوست دارید لیست خود را به اشتراک بگذارید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar