شارژ Wireless آیفون ۸ به احتمال زیاد برایتان هزینه اضافی در بر خواهد داشت

شارژ Wireless آیفون ۸ به احتمال زیاد برایتان هزینه اضافی در بر خواهد داشت

تا ماه سپتامبر(شهریور/مهر) هنوز زمان زیادی باقی مانده است اما شایعات مربوط به آیفون جدید هر روز بیشتر از دیروز منتشر می شوند. تازه ترین شایعه ای که درباره جدیدترین محصول این شرکت منتشر شده درباره شارژ Wireless یا بدون سیم آن می باشد. اما استراتژی جدیدی که اپل در قبال قابلیت های جدیدش بکار می گیرد ظاهرا در این گوشی هم پیاده خواهد شد.

به طور مثال، شرکت اپل دوربین های دوگانه خود را فقط در نسخه پلاس آیفون ۷ تعبیه کرد. برای شارژ بیسیم هم ظاهرا همین برنامه اجرا خواهد شد و این قابلیت تنها بر روی گران ترین مدل آیفون موجود خواهد بود. اما این تنها هزینه ای نیست که شما باید برای شارژ بیسیم پرداخت کنید. خرید یک آداپتور اضافی نیز برای استفاده از شارژ بییسم ضروری است. البته تمام این صحبت ها فعلا در حد شایعه است و بتهر است زیاد آن ها را جدی نگیرید. اما چیزی که طی زمان به ما ثابت شده، این است که شایعات مربوط به آیفون اکثر اوقات به حقیقت می پیوندند.

این تنها بخشی از شایعاتی است که منتشر شده. در جایی دیگر می خوانیم که در سال ۲۰۱۷ سه آیفون عرضه خواهد شد که یکی از آن ها صفحه نمایش ۵ اینچی دارد. ظاهرا یک مدل دیگر هم عرضه خواهد شد که “Special Edition” است و بخاطر ۱۰ سالگی آیفون عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar