عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوترهای شخصی دور از ذهن نیست

عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوترهای شخصی دور از ذهن نیست

قفل Denuvo یکی از مشهورترین قفل های امنیتی نرم افزاری است. قفلی که قرار بود از نرم افزارها در برابر هک محافظت کند. اما این Denuvo هم دوام چندانی نداشت. آن از هک چند روزه بازی Resident Evil 7: Biohazard و حالا هم از هک وبسایت این شرکت و درز اطلاعات آن. یکی از دسته اطلاعاتی که از این شرکت درز کرد، لیست شرکت هایی بود که قرار است در آینده از قفل Denuvo برای نرم افزارهای خود استفاده کنند. نام جالبی که در این لیست وجود دارد شرکت راکستار است و با توجه به اینکه جدیدترین عنوانی که در دست ساخت دارد RDR2 است، بنابراین می توان گفت عرضه بازی Red Dead Redemption 2 برای کامپیوترهای شخصی دور از ذهن نیست.

نکته ای که باید بدانید این است که این قفل نرم افزاری تنها بر روی برنامه های رایانه ای و نه کنسولی قابل پیاده سازی است. البته چیزی که راکستار اعلام  کرده بود، عرضه بازی Red Dead Redemption 2 تنها برای دو کنسول پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان بود. اما با توجه به خبر امروز و سابقه ای که شرکت راکستار در عرضه بازی هایش برای کامپیوترهای شخصی دارد، می توان پیش بینی کرد که در آینده، شاید ۲ سال پس از عرضه بازی Red Dead Redemption 2، این بازی برای کامپیوترهای شخصی هم منتشر شود.

شرکت راکستار قبلا هم دو بازی Grand Theft Auto IV و Grand Theft Auto V با دو سال تاخیر برای کامپیوترهای شخصی منتشر کرد. بنابراین می توان این احتمال را نیز برای بازی Red Dead Redemption 2 هم نسبت داد. طبق تریلری که توسط شرکت راکستار منتشر شد، بازی مورد انتظار Red Dead Redemption 2، پائیز سال ۲۰۱۷ میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن ۴ و اکس‌ باکس وان عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar