شرکت اپل فروش مانیتورهای ۵K شرکت LG را متوقف کرد !

شرکت اپل فروش مانیتورهای ۵K شرکت LG را متوقف کرد !

در آخرین مراسم معرفی شرکت اپل، مانیتوری با رزولوشن ۵K معرفی شد که شما می توانستید آن را از اپل استور خریداری نمایید. اما به تازگی اعلام شد که این مانیتور با نقص فنی رو به رو بوده و زمانی که نزدیک به Router قرار می گیرد، دچار مشکل می شود. بنابراین، شرکت اپل فروش مانیتورهای ۵K شرکت LG را متوقف کرده. این در حالی است که در برخی از فروشگاه های شرکت اپل این مانیتور هنوز در معرض نمایش قرار دارد. البته اگر قصد خرید این مانیتور را داشته باشید، اپل استور اجازه چنین کاری را به شما نخواهد داد.

این خبر توسط یکی از منابع Business Insider تایید شده که طی آن، فروش شرکت اپل از طریق این مانیتورهای متوقف شده تا مشکل به طور کامل برطرف شود. همچنین به فروشگاه های شرکت اپل نیز اعلام شده تا به مشتریان بگویند که اپل در حال کار بر روی نسخه بهبود یافته این مانیتور می باشد. مشکلی که این مانیتور دارد و توسط شرکت LG هم تایید شد، این است که زمانی که آن را کنار یک مودم اینترنت قرار می دهید، صفحه به اصطلاح “می پرد”. در برخی اوقات هم تمام صفحه مانیتور سیاه می شود.

در وبسایت اپل هم اگر شما قصد سفارش چنین محصولی را داشته باشید، زمان تحویل آن به مدت ۵ تا ۶ هفته دیگر درج خواهد شد. این مدرک دیگری دال بر صحت این مشکل است. شرکت LG نیز اعلام کرد که این مشکل را با “Enhanced Shielding” برطرف خواهد کرد و این محصول بار دیگر به فروشگاه ها باز خواهد گشت.

منبع: Techradar


 

نظر خود را بنویسید

avatar