گوشی G6 شرکت LG از یک باتری ۳۲۰۰mAh بهره خواهد برد

گوشی G6 شرکت LG از یک باتری ۳۲۰۰mAh بهره خواهد برد

ظاهرا جدیدترین استراتژی شرکت LG این است که هر آنچه که باعث محبوبیت گوشی G5 این شرکت شد را به طور قدرتمندتر در گوشی G6 پیاده سازی کند. با این حساب و با توجه به گزارشات منتشر شده، این گوشی جدید دارای صفحه بزرگتر، طراحی بهتر، و باتری قوی تر می باشد.

با توجه به یکی از منابع، گوشی G6 شرکت LG از یک باتری ۳۲۰۰mAh بهره خواهد برد که به میزان ۴۰۰mAh از G5 بیشتر و قوی تر می باشد. این منبع همچنین اعلام کرد که شرکت LG موفق شد تا به عمر باتری ۱۲ ساعته برسد. البته حین استفاده از یک اینترنت “استاندارد”. جالب اینجاست که کشور کره جنوبی یکی از بهترین سرویس های اینترنت جهان را در اختیار دارد بنابراین شاید اینترنت “استاندارد” کره با کشورهای دیگر تفاوت داشته باشد.

همچنین قرار بر این است که باتری این گوشی قابل دسترسی نباشد و این کار حتما بخاطر ضد-آب بودن آن خواهد بود. همچنین یک قابلیت دیگر که به صورت یک اپلیکیشن خواهد بود، برنامه ای به نام Doctor است. این اپلیکیشن مانند یک دکتر برای گوشیتان عمل کرده، مشکلات احتمالی آن را یافته، و راه حل های پیشنهادی را به شما ارائه خواهد داد. سلامت کاربران تبدیل به یکی از مهمترین اهداف شرکت های سازنده گوشی های هوشمند شده. خصوصا از زمانی که آن فاجعه برای شرکت سامسونگ و گوشی های نوت ۷ اتفاق افتاد. بنابراین شرکت LG در اپلیکیشن “Doctor” از تکنولوژی های سخت افزاری هم بهره خواهد برد. مثلا اگر حرارت گوشی بیش از حد زیاد شود، این برنامه اعمال لازم را انجام خواهد داد تا صاحب گوشی متوجه خسارت مالی و یا جانی نشود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar