هدیه شرکت سونی به کاربران! بخش چندنفره را برای یک هفته به صورت رایگان تجربه کنید

هدیه شرکت سونی به کاربران! بخش چندنفره را برای یک هفته به صورت رایگان تجربه کنید

همان طور که می دانید برای تجربه بخش چندنفره پلی استیشن باید پول پرداخت کنید. اما به تازگی شرکت سونی هدیه ای به کاربران داده که بتوانند از این بخش جذاب استفاده کنند. شما می توانید بخش چندنفره را برای یک هفته به صورت رایگان تجربه کنید.

اکانت پلی استیشن پلاس همان چیزی است که شما احتیاج دارید تا بتوانید از تجربه بخش چندنفره و مزایای دیگر آن(بازی های رایگان ماهیانه) استفاده نمایید. به هر حال بخاطر گرانی این اکانت(۶۰ دلار برای یک سال) ممکن است بسیاری ترجیه دهند که از همان اکانت معمولی استفاده کنند. اما باتوجه به اینکه اکثر بازی ها بیشتر به سمت آنلاین شدن پیش می روند، شاید بهتر باشد از این فرصت استفاده کنید و بخش چندنفره را امتحان کنید.

طبق اعلام سونی، کاربران منطقه آمریکا، قادر هستند از ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) تا ۲۳ فوریه (۵ اسفند) از این فرصت خوب استفاده نمایند. همچنین کاربران منطقه اروپا می‌توانند از ۲۲ فوریه (۴ اسفند) تا ۲۶ فوریه (۸ اسفند)، به صورت رایگان به تجربه آنلاین بازی‌های چند نفره به همراه دوستان خود بپردازند.

اکانت پلی استیشن پلاس جدای بخش چندنفره، مزایای دیگری هم به همراه دارد. یکی از این مزایا، بازی های رایگان ماهیانه است که شما می توانید تا زمانی که این اکانت را در اختیار دارید آن ها را تجربه کنید. البته این مزیت برای کاربران در دسترس نخواهد بود و آن ها فقط می توانند بخش چندنفره را تجربه کنند. به هر حال بهترین فرصت است تا این بخش جذاب را تجربه کنید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar