اطلاعات تازه از اولین بسته الحاقی بازی Mafia 3 منتشر شد

اطلاعات تازه از اولین بسته الحاقی بازی Mafia 3 منتشر شد

زمان زیادی است که از تاریخ عرضه بازی Mafia 3 می گذرد. این بازی با توجه به هایپ بسیار زیادی که پیرامونش داشت، نتوانست انتظارات هواداران و منتقدین را آن طور که باید و شاید برآورده کند. وجود باگ های زیاد و داستان خطی موجب شد تا نسخه سوم این فرنچایز نتواند به جایگاه مناسبی دست پیدا کند. همانند بسیاری از بازی های دیگر، استودیوی هنگر ۱۳ برای بازی یک بسته الحاقی ترتیب داده که قرار است به زودی منتشر شود. این بسته پولی بوده و تاریخ انتشار آن توسط شرکت سازنده مشخص شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اولین بسته الحاقی بازی Mafia 3 در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

نام این بسته Faster Baby بوده که پیش تر ماه مارس برای انتشار آن شایع شده بود. حال تاریخ عرضه این بسته به طور رسمی، ۲۸ مارس مشخص شده. فضای این بسته در منطقه Sinclair Parish جریان خواهد داشت که با New Bordeaux کاملا متفاوت است. همچنین در این بسته با شخصیت جدیدی به نام Roxie آشنا خواهیم شد که به عنوان نقش همراه برای لینکلن ظاهر خواهد شد. ویژگی های دیگری هم به توسط این بسته به بازی اضافه خواهد شد. مانند اتوموبیل های سریع، تعقیب و گریزهای بیشتر و … ویژگی های اضافه شده به طور خلاصه در ادامه آمده است:

  • حین رانندگی می توانید زمان را آهسته کنید. (Slow Motion)
  • حین رانندگی می توانید مواد منفجره را به بیرون پرتاب کنید
  • یک نوع ماده انفجاری جدید به اسم proximity mines به بازی اضافه خواهد شد
  • دو مدل ماشین جدید به بازی اضافه خواهد شد
  • دو پوشش جدید به بازی اضافه خواهد شد
  • یک فعالیت جدید به اسم Herbalism به بازی اضافه خواهد شد و با استفاده از آن می توانید مناطق تحت پوشش خودتان را گسترش دهید

با اینکه اطلاعات زیادی از این بسته منتشر شده، اما استودیوی هنگر ۱۳ هنوز قیمت این بسته الحاقی را مشخص نکرده است.


 

نظر خود را بنویسید

avatar