دوربین جلوی “انقلابی” یکی از مهمترین تغییرات iPhone 8 خواهد بود

دوربین جلوی “انقلابی” یکی از مهمترین تغییرات iPhone 8 خواهد بود

یک روز جدید و یک شایعه جدید درباره آیفون ۸! امروز گزارشی از شرکت KGI Securities منتشر شده مبنی بر اینکه دوربین جلوی “انقلابی” آیفون ۸ یکی از مهمترین تغییرات آن خواهد بود. آقای Ming-Chi که یکی از تحلیلگران حوزه تکنولوژی است، در مورد آیفون ۸ اطلاعاتی منتشر کرده که می تواند جالب باشد. آقای Chi سابقه بسیار خوبی در انتشار اخبار مربوط به آیفون داشته، و ادعاهای وی در مورد مدل های قبلی آیفون کاملا صحیح بوده. وی در مورد آیفون ۸ نیز اظهاراتی داشته که در ادامه با هم خواهیم خواند.

دوربین جلوی "انقلابی"

آقی Chi ادعا کرد مدلی از آیفون ۸ که از پنل OLED بهره می برد، دارای دوربین جلوی “انقلابی” خواهد بود. این گوشی همچنین از یک سنسور سه بعدی به جای دو بعدی استفاده خواهد کرد. با کمک این سنسور شما هم می توانید سلفی های سه بعدی بگیرید و هم می توانید از آن برای Unlock کردن گوشی خود استفاده کنید. آقای Chi در ادامه اعلام کرد که دکمه Home در آیفون ۸ به زیر صفحه منتقل نخواهد شد بلکه اپل برنامه دارد تا از سنسور سه بعدی برای Unlock کردن گوشی استفاده کند. طبق گزارشات، اپل یک شرکت اسرائیلی به نام RealFace را خریداری کرده. این شرکت موفق به طراحی سیستمی شده که طی آن می تواند دوقولوهای کاملا شبیه به هم را به طور دقیق از یکدیگر متمایز کرده و تشخیص دهد.

سنسورهایی که در مدل های آینده اپل استفاده خواهد شد می توانند عمق تصویر یا Depth of Field را با استفاده از Infrared تشخیص دهند. بنابر گفته های آقای Chi، این تکنولوژی به اپل کمک می کند تا از شر دوربین بزرگ دوگانه در آیفون ۷ خلاص شود. با توجه یه اینکه اپل در زمینه دوربین و الگوریتم های مورد استفاده آن از رقبای اندرویدیش جلوتر است، می توان پیش بینی کرد که چنین تکنولوژی را سال ها در گوشی های اپل ببینیم. گفتنی است که دوربین های آیفون ۸ را سونی، و سنسورهای Infrared را شرکت Sharp خواهد ساخت.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar