اپلیکیشن Google Spaces ، جدیدترین سرویس گوگل که از دسترس خارج خواهد شد

اپلیکیشن Google Spaces ، جدیدترین سرویس گوگل که از دسترس خارج خواهد شد

در ماه May سال ۲۰۱۶، شرکت گوگل اپلیکیشن جدیدی به نام Google Spaces را طراحی و عرضه کرد. هدف گوگل از عرضه چنین اپلیکیشنی ایجاد ارتباط بهتر میان اعضای یک گروه بود. افرادی که عضوی از گروه بودند می توانستند با عضویت در این اپلیکیشن، لینک، تصویر، ویدئو و … را به راحتی با دیگر اعضا به اشتراک بگذارند. اما پس از مدت زیادی از زمان عرضه این اپلیکشن، افراد زیادی از آن استفاده نمی کنند و می توان گفت که یک شکست برای گوگل به حساب می آید. بنابراین این شرکت نیز تصمیم گرفته تا این اپلیکیشن Google Spaces را از دسترس خارج کند.

از تاریخ ۳ مارس این اپلیکیشن به صورت read-only خواهد بود و اعضا تنها می توانند فایل هایشان را بررسی کنند. آن ها دیگر نمی توانند لینک، تصویر یا هر فایل دیگری را به اشتراک بگذارند. از تاریخ ۱۷ آوریل هم این اپلیکیشن به طور کامل از دسترس خارج خواهد شد. اگر شما هم عضوی از این اپلیکیشن هستید زمان زیادی دارید تا فایل های به اشتراک گذاشته خود را دانلود کرده و نزد خود نگاه دارید.

همان طور که گفتیم این یک شکست برای شرکت گوگل به حساب می آید. اما گوگل شرکتی است با منابع تقریبا نامحدود. این غول تکنولوژی توان آزمون و خطا را دارد و این امری است که در گذشته هم شاهد آن بوده ایم. در گذشته اپل سرویس های بسیاری را معرفی کرد که پس از ماه ها از دسترس خارج شدند. اپلیکیشن Google Spaces هم جزوی از همین سرویس ها بود. اما چیزی که قطعا اتفاق افتاد، درس گرفتن گوگل از این شکست است. این امر به گوگل کمک خواهد کرد تا سرویس کامل تری را به بازار عرضه کند.

منبع: Phonearena


 

نظر خود را بنویسید

avatar