معرفی بازی های رومیزی

معرفی بازی های رومیزی

هند اسپید ، بیلیارد ، فوتبال دستی و ایرهاکی از جمله بازی های رومیزی هستند که هر کدام طرفدارن خاص خود را دارند.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با این ۴ نوع بازی رومیزی اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان به این موضوع قرار دهیم.اگر مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید ، ما را تا پایان همراهی کنید.

بازی بیلیارد

بیلیارد یک بازی رومیزی است که هم بصورت انفرادی و هم گروهی انجام میشود.در ابتدا این بازی بر روی چمن انجام میشد اما در حال حاضر این بازی روی میز و در سالن های مخصوص انجام میشود.

در این ورزش از تعداد توپ های زیادی استفاده میشود و برای انجام آن قوانین زیادی وجود دارد که برای بازی باید با تمام این قوانین آشنا باشیم.

در ورزش بیلیارد علاوه بر توپ از وسایلی چون چوب ، گچ ، مثلث و رست استفاده میشود.

فوتبال دستی

فوتبال دستی

فوتبال دستی یکی دیگر از بازی های رومیزی مفرح است که بصورت انفرادی یا تیمی بر روی یک میز متشکل از میله های آدمک دار انجام میشود.

برای انجام این بازی از دو توپ استفاده میشود که توپ مخصوص این بازی از توپ پینگ پونگ کمی کوچکتر است.این بازی شامل ترفند‌ها و شیوه‌های متفاوتی است که بازیکنان با استفاده از آنها باید توپ را به تیم مقابل بفرستند تا وارد گل شود.

هند اسپید

هند اسپید

هند اسپید مدرن ترین و جدید ترین بازی رومیزی است که طرفداران زیادی هم دارد.به بازی هند اسپید ، بازی نور و حرکت هم گفته میشود.

این بازی بصورت ۲ نفره و یا ۴ نفره انجام میشود و در این بازی هر بازیکن تلاش میکند تا کلیدهایی که در نقاط مختلف صفحه روشن میشود را با ضربه زدن خاموش کند و بازیکن با زدن هر ضربه یک امتیاز میگیرد.در کل بازیکنی که تعداد امتیاز بیشتری داشته باشد،برنده است.

برای خرید هند اسپید با گروه تولیدی یکه سازان ارتباط برقرار کنید.

ورزش ایرهاکی

ایرهاکی

ایرهاکی یک ورزش دو نفره است که بر روی میز ایرهاکی با استفاده از دو چوب و یک گوی ، انجام میشود.در این بازی دو حفره در دو طرف میز قرار گرفته که هر بازیکن تلاش میکند تا با استفاده از چوب مخصوص خود ، گوی را به داخل حفره رقیب بیندازد.بعد از پایان بازی بازیکنی که تعداد بیشتری گوی را به داخل حفره حریف انداخته باشد،برنده است.

جهت اطلاع از قیمت دستگاه ایرهاکی اینجا کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar