راهنمای خرید دستگاه ویدئو پروژکتور

راهنمای خرید دستگاه ویدئو پروژکتور

در بعضی از مکان ها مانند مدارس ، دانشگاه ها ، شرکت ها و .. لازم است که تصاویر و نوشته ها بصورت بزرگ روی پرده و یا سایر سطوح نمایش داده شوند تا تمام مخاطبان بتوانند براحتی از آنها بهره مند شوند.اینکار توسط دستگاهی بنام ویدئو پروژکتور امکان پذیر است.

درواقع با استفاده از این دستگاه تصاویر و ویدئو و نوشته های روی کامپیوتر ، لپ تاپ ، کامپیوتر ،  VCD ، دوربین های فیلمبرداری و غیره را میتوان در سایز بزرگتر روی پرده،نمایش داد.

دستگاه ویدئو پروژکتور در انواع و اقسام مختلف در بازار موجود میباشد که هرکس متناسب با نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کرده و از مزایای بیشمار آن بهره مند میشود.

شرکت صبا صنعت در زمینه فروش پروژکتور در اصفهان فعالیت میکند که متقاضیان عزیز جهت خرید این دستگاه میتوانند با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

راهنمای خرید ویدئو پروژکتوربرای خرید دستگاه پروژکتور باید موارد زیادی را مد نظر قرار داد.اول اینکه این دستگاه قرار است در چه محیطی استفاده شود.به عنوان مثال آیا این دستگاه قرار است در یک محیط باز استفاده شود یا یک محیط بسته و یا اینکه این دستگاه قرار است در یک محیط کوچک بکار رود و یا یک محیط بسیار بزرگ.

پس متناسب با نیازمان باید این دستگاه را انتخاب کنیم.مسلما دستگاهی که برای نمایش ویدئو و یا تصاویر در یک محیط گسترده مانند پارک استفاده میشود با دستگاهی که قرار است برای نمایش متون و یا نمودارها در یک محیط بسته کوچک مانند محیط کلاس درس استفاده شود،کاملا متفاوت است.

زمان خرید ویدئو پروژکتور به شدت روشنایی آن که بر حسب لومن اندازه گیری میشود ، دقت کنید.اگر ویدئو پروژکتور قرار است در یک محیط باز و پرنور استفاده شود ،باید شدت روشنایی بالایی داشته باشد و بالعکس.

توجه داشته باشید که هرچه این دستگاه از قدرت روشنایی بالاتری برخوردار باشد،قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

رزولوشن یا وضوح تصویر در دستگاه پروژکتور

رزولوشن ویدئو پروژکتور

آیا میدانید رزولوشن چیست و چه تاثیری در کیفیت تصویر دارد؟

رزولوشن به تعداد پیکسل های موجود در هر صفحه نمایش گفته میشود که هرچه این تعداد بیشتر باشد وضوح تصویر نیز بهتر خواهد بود.رزولوشن بصورت یک جفت عدد زوج بکار میرود.به عنوان مثال عدد ۷۲۰*۱۲۸۰  به این معناست که صفحه نمایش مورد نظر دارای ۱۲۸۰ پیکسل در عرض و ۷۲۰ پیکسل در ارتفاع میباشد.

در دستگاه پروژکتور رزولوشن نشانگر تعداد پیکسل هایی است که پروژکتور برای تشکیل تصویر استفاده می کند که هرچه این عدد بیشتر باشد،کیفیت و وضوح تصویر بیشتر خواهد بود و قیمت دستگاه هم متناسب با آن بالاتر خواهد بود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

دمات پس از فروش ویدئو پروژکتور اصفهانبرای خرید دستگاه پروژکتور حتما به سراغ فروشگاه های معتبر بروید.چراکه این فروشگاه ها حاضر نیستند برای سودهای خیلی کم ،اعتبار چندین و چند ساله خود را زیر سوال ببرند.

هنگام خرید دستگاه پروژکتور همان قدر که اصل بودن کالا اهمیت دارد،خدمات پس از فروش و کیفیت ارائه این خدمات هم مهم است.زمان خرید این دستگاه و سایر دستگاه های الکتریکی به گارانتی و خدمات پس از فروش آنها توجه کنید.

شاید برای خرید دستگاه ویدئو پروژکتور با گارانتی معتبر،نیاز باشد تا هزینه زیادی را بپردازید،اما در کل این موضوع به نفع شماست.

جهت تعمیر پروژکتور اصفهان کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar