لوستر چیست و انواع آن کدام است

لوستر چیست و انواع آن کدام است

لوستر یک عنصر نورپردازی است که انتخاب و استفاده مناسب از آن باعث روشن تر شدن و زیباتر شدن خانه شما می شود.به عبارتی دیگر لوسترها علاوه بر نورپردازی ، برای تقویت ظاهر یک اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری استفاده می شوند و یک فضای زیبا ، بی نظیر و درخشان را ایجاد می کنند.
لوستر یک لامپ روشنایی تزئینی شاخه دار است که تعدادی لامپ یا شمع را نگه داشته و از یک سقف معلق است.البته در لوسترهای امروزی ، برای ایمنی در برابر آتش ، به ندرت از شمع استفاده می شود.نوع لوستری که انتخاب می کنید به طرح تزیین ، مقیاس اتاق شما و پریزهای الکتریکی موجود بستگی دارد.برای خرید انواع لوستر با تولید کننده قطعات لوستر ارتباط برقرار کنید.

انواع لوسترهای معروف

انواع لوسترهای معروف

 لوستر شمعی – لوستر شمعی ، سنتی ترین نوع لوستر است.در ابتدا که برق اختراع نشده بود مردم از لوسترهای شمعی استفاده می کردند.

 لوستر کریستالی – برای سبک زیبا ، لوستر کریستالی درخشنده را انتخاب کنید.کریستال های درخشان در این نوع لوستر ، یک دکوراسیون چشمگیر را ایجاد می کنند.

لوستر کریستال شبیه طبل – در این طرح لوستر ، همانطور که از نام آن مشخص است ، لوستر ظاهری شبیه به طبل دارد.مانند سایرین ، لوسترهای طبل با هر سبکی قابل یافت است.این لوسترها معمولاً از فلز ساخته می شوند.

لوستر اسپوتنیک – این یک نوع لوستر عالی است که با یک سری شاخه های نور که از یک نقطه مرکزی گسترش می یابد.

لوستر امپراطوری – سبک امپراطوری بسیار رسمی و سنتی است.این لوستر شامل ۲ بخش است.قسمت بالا به شکل مخروط است و قسمت پایین یک زنگ یا کاسه معکوس است.کل واحد مجموعه ای از چراغ ها و کریستال های کوچک است.یک سبک محبوب لوسترهای امپراطوری ، سبک فرانسوی است.

نکاتی درباره نحوه نصب لوستر

نحوه نصب لوستر

  •  لوستر اتاق غذاخوری را متناسب با مرکز میز خود قرار دهید.
  • یک لوستر را تقریباً باریک تر از عرض میز غذا بخرید.
  • در یک اتاق خواب بزرگ یا یک اتاق نشیمن ، لوستری را که انتخاب می کنید باید وسیع تر و طولانی تر از لوستر برای استفاده در یک اتاق ناهار خوری باشد.
  • بررسی کنید که جعبه برقی سقف ، بتواند وزن لوستر انتخابی شما پشتیبانی کند.در غیر این صورت ، آن را با یک جعبه سنگین جایگزین کنید.
  • اگر مطمئن هستید که می دانید چگونه سیم لوستر را ببندید ، خودتان لوستر را نصب کنید ، در غیر اینصورت ، یک متخصص برق حرفه ای استخدام کنید تا لوستر شما را نصب کند و در صورت لزوم سیستم برقی را نیز ارتقا دهید.

همانطور که در مطالب بالایی هم اشاره شد ، لوسترها می توانند از ۲ طریق فضای لازم را ایجاد کنند.اول ، آنها می توانند به نوع خود شگفت انگیز به نظر برسند و اتاق شما را زیباتر کنند.دوم ، آنها یک فضا را روشن می کنند و همانطور که می دانیم ، نور در هر اتاق می تواند تأثیر زیادی در طراحی داخلی داشته باشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارخانه تولید قطعات لوستر ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar