ترفندهایی برای اسباب کشی آسان

ترفندهایی برای اسباب کشی آسان

زمانی که شما میخواهید از یک خانه به خانه دیگر نقل مکان کنید ، باید بدانید که چگونه می توانید همه وسایل خود را بدون اینکه آسیبی به آنها وارد شود ، بسته بندی و جابجا کنید.در اینجا ما چند نکته اساسی در مورد نحوه بسته بندی و جابجایی وسایل منزل ، برای شما فراهم کرده ایم که رعایت این نکات باعث می شود اسباب کشی آسان و بدون دردسری را تجربه کنید.

از وسایل غیرضروری خلاص شوید

بهتر این است که شما قبل از انتقال وسایل خود به خانه جدید ، وسایل غیر قابل استفاده و غیر ضروری را از خانه خود حذف کنید.با انجام اینکار وسایل کمتری برای بسته بندی ، بارگیری ، حمل و نقل و سازماندهی وجود دارد.به عنوان مثال اگر پالتویی دارید که سالها از آن استفاده کرده اید و دیگر از آن خسته شده اید ، حتما آن را دور بیندازید و یا آن را به دیگران اهدا کنید.اگر قهوه ساز جدیدی خریداری کرده اید ، دیگر نیازی نیست قهوه ساز قدیمی خود را هنوز نگه دارید ، آن را دور بیندازید و یا به شخص دیگری اهدا کنید و مواردی از این قبیل.انجام یک پاکسازی مقدماتی گسترده ، بیشترین تأثیر را در کارایی و سهولت کل مراحل بسته بندی شما خواهد داشت.

اسباب کشی آسان
مرتب سازی و طبقه بندی وسایل

قبل از شروع فرآیند بسته بندی ، بهتر است بخشی از وقت خود را برای مرتب سازی و طبقه بندی وسایل اختصاص دهید.به عنوان مثال : کتاب ها و لباس های شما هر کدام در طبقه بندی جداگانه قرار می گیرند تا زمان بسته بندی کار راحت تر و سریعتر انجام شود.همین کار را برای وسایل آشپزخانه نیز انجام دهید.به عنوان مثال وسایل شکستنی را باید از دیگر وسایل جدا کنید.

وسایل را بسته بندی کنید

پس از مرتب سازی و طبقه بندی وسایل ، وقت آن رسیده تا وسایل را بسته بندی کنید.این مرحله از اثاث کشی اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است.برای بسته بندی وسایل شما به کارتن نیاز دارید.بهترین راه برای بسته بندی وسایل الکتریکی منزل ، قرار دادن آنها در جعبه های اصلی آنهاست که زمان خرید در آن قرار گرفته بودند.اگر این جعبه ها را در جایی مثل انباری قرار داده اید ، آنها را بیرون بیاورید و وسایل الکتریکی را درون آن قرار دهید.

چسب نواری ، پلاستیک های حباب دار ، روزنامه ، برچسب ، قیچی از وسایلی هستند که زمان بسته بندی وسایل ، وجود آنها الزامی است.

بسته بندی را با وسایلی که به آنها احتیاج ندارید شروع کنید.برخی از وسایل هستند که ما نیاز زیادی به آنها نخواهیم داشت.مثل آلبوم عکس ، وسایل تزئینی.شما می توانید این وسایل را خیلی زودتر از سایر وسایل و حتی تا دو ماه قبل از جابجایی به خانه جدید بسته بندی کنید.

چند هفته قبل از حرکت همه وسایل هنری و تزئینی خود را بسته بندی کنید.بسته بندی این وسایل سخت تر است ، زیرا آنها شکننده و اغلب به شکل عجیب و غریب هستند ، بنابراین داشتن کمی وقت اضافی برای فهمیدن چگونگی بسته بندی صحیح آنها بسیار مهم است.

ترفندهایی برای اسباب کشی

برای اسباب کشی میتوانید از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید

اگر برای اسباب کشی در اصفهان به کمک دوستان و آشنایان خود نیاز دارید ، بهتر این است که از خیلی قبل تر آنها را از این امر مطلع کنید تا آنها با برنامه ریز کردن کارهای خود بتوانند زمان مناسب به شما کمک کنند.شما می توانید زمان اسباب کشی منزل اصفهان برای نگهداری فرزندان کوچک خود از دیگران کمک بگیرید.

نکات دیگری که برای اسباب کشی آسان باید در نظر بگیرید

  • زمان قرار دادن وسایل در کارتن ها ، حتما روی آنها برچسب بزنید و مشخص کنید که داخل کارتن چه وسایلی قرار گرفته است.
  • برای بسته بندی وسایل شکستنی برای جلوگیری از شکستن آنها ، از پلاستیک های حباب دار و یا روزنامه استفاده کنید.
  • وسایل شکستنی را از وسایل دیگر جدا کنید و زمان جابجایی آنها ، بیشتر احتیاط کنید.
  • جعبه ها را براساس طبقه بندی (به عنوان مثال ،کتاب ، اتاق خواب) برچسب بزنید تا روند تخلیه سریع شود.

نظر خود را بنویسید

avatar