طرز نگهداری از آبنما ها

طرز نگهداری از آبنما ها

با گذر از تمدنهای باستانی روم گرفته تا پادشاهی های فرانسه و هتل های پر زرق و برق روز مدرن لاس وگاس ، ساخت آبنما ها از محبوبیتی برخوردار بوده اند که از تمام مرزهای زمان و مکان فراتر می رود. در واقع ، آبنما از برجسته ترین تزییناتی است که در باغ ها انجام می شود. امروز ، از آبنماها در منازل و ادارات و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود. با پیشرفت در فن آوری و طیف گسترده ای از مواد و سبک های مختلف ، می توانید یک آبنما را انتخاب کرد تا با توجه به هر فضای خاص بتوانید آن را انتخاب کرد. اما چگونه می دانید کدام نوع آبنما برای شما مناسب تر خواهد بود؟ قبل از انتخاب آبنما باید به خاطر داشته باشید که چگونه می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

طرز نگهداری از آبنما ها

نگهداری از آبنما

برخلاف تصور عامه ، آبنما ها از نگهداری نسبتاً کم و مراقبت از آنها بسیار آسان است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید آبنما شما آب کافی برای گردش در سیستم خود دارد. اگر اجازه دهید آبنما شما برای مدت طولانی بدون آب کافی کار کند ، این باعث می شود که پمپ آبنما شما دچار نقص و در نهایت خراب شدن شود. حوض آبنما خود را هر از گاهی بررسی کنید تا ببینید سطح آب آن به اندازه کافی بالا است یا خیر. اگر به نظر می رسد کم کار است ، آب بیشتری اضافه کنید. راه دیگر برای فهمیدن اینکه آیا آبنما شما آب کافی دارد یا خیر ، گوش دادن به آن است. اگر به جای موج دار شدن صاف یا جریانی که به آن عادت کرده اید ، صداهای مهیج ایجاد می کند ، پمپ شما احتمالاً در تلاش است تا با کمبود آب کار کند. آبنما شما همچنین از تمیز کردن گاه به گاه سود خواهد برد. اگر به سطح حوض آّبنما خود دقت کنید ، باید متوجه غبار و سایر بقایای شناور در سطح آن شوید. این امر به این دلیل است که یونهای منفی از منبع آب آبنما شما این ذرات را از هوا جذب می کنند. برای تمیز نگه داشتن چشمه خود، به سادگی آن را جدا کنید ، آن را تخلیه کنید و سطح آن را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. حتماً پمپ خود را نیز پاک کنید ، زیرا معمولاً بیشترین زباله ها را جمع می کند. جلبک ها که معمولاً در چشمه های فضای باز یافت می شوند ، در صورت باقی ماندن برای تکثیر در خود ، ناخوشایند می شوند باید آنها را تمیز کرد.

سر و صدایی که از یک آبنما باید انتظار داشت

اندازه و نوع یک آّبنما بزرگ دیواری می تواند مانند یک آبشار مینیاتوری یک غرش آرام ایجاد کند در حالی که یک آبنما کوچک و رومیزی یک صدای آرام و پیوسته را ایجاد می کند و یک آبنما باغ مرتفع صدایی آبشار را ایجاد می کند که با اندازه افزایش می یابد.

طرز نگهداری از آبنما ها

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجرای آبنما های خود با ما تماس بگیرید.

نظر خود را بنویسید

avatar