سقف های تزئینی در معماری جدید

سقف های تزئینی در معماری جدید

سقف های تزئینی در معماری جدید

امروزه معماری و طراحی دکوراسیون به سمت خانه های لوکس پیش می رود. در خانه های تازه ساز و یا در خانه هایی که قصد باز سازی آن را دارید سقف های تزئینی طرح گچبری بهترین گزینه است. این سقف ها جلوه ای اشرافی و پر شکوه به خانه شما می بخشد علاوه بر این هزینه آن نیز یک سوم کناف و گچبری ست .

گچبری در خانه های امروز بسیار سخت و مشکل است، زیرا هم به زمان بالایی نیاز دارد و هم به هزینه زیادی . علاوه بر این میزان کثیف کاری و تولید نخاله در ان بسیار بالاست. سقف های تزئینی دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و در یک روز نصب می شود ، نصب آن بسیار آسان است و نیازی به جمع کردن وسایل خانه و کثیف کاری نیست . شما این امکان را دارید که خودتان نصاب این سقف ها باشید . آموزش های لازم برای نصب سقف های طرح گچبری را به شما می دهیم و شما می توانید در هر قسمت از خانه از این سقف ها استفاده کنید .

این سقف ها مناسب برای گل وسط ، قاب لوستر، حاشیه های دور سقف ، ابزارک های تزئینی برای گوشه های سقف و کنج ها ، ورودی ها ، راهرو ها ، دور کناف ( اگر  سقف شما کناف می باشد در استفاده ازاین سقف ها هیچ مشکلی ندارید ) ، ارک اشپزخانه ، فضای اتاق خواب ها و . . . می باشد .

رنگ های سقف تزئینی بسیار متنوع است، این رنگ ها شامل سفید، طلایی شاپان در ۳ رنگ تیره مدیوم  و روشن، طلایی بدون شاپان، قهوه ای در چهار رنگ کمرنگ، مدیوم، پر رنگ و قهوه ای سوخته، ابی نقره فام، طوسی شاپان در سه رنگ طوسی گرم، طوسی سرد و طوسی روشن می باشد که با هر کاغذ دیواری، پارکت، کابینت، تخت و اکسسوری قابلیت ست شدن را دارد .

شما می توانید این سقف ها را در قالب های مربع، مستطیل، دایره، شش ضلعی، هشت ضلعی به همراه چرم در رنگ های مختلف ( سفید ، طلایی ، قهوه ای ، طرح دار ) برای پوشش داخلی سقف ها استفاده کنید. اگر می خواهید گچبری خاص خود را داشته باشید و با کمترین قیمت خانه تان را به خانه ای لوکس تبدیل کنید این گزینه طلایی ترین فرصت است.

جهت بازدید از مدل ها به  گالری مراجعه فرمایید .

نظر خود را بنویسید

avatar