کاربرد سنگ مصنوعی در آشپزخانه

کاربرد سنگ مصنوعی در آشپزخانه

در این مقاله به بررسی کاربرد سنگ مصنوعی در آشپزخانه می پردازیم.اگر به این موضوع علاقمند هستید ، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

سنگ ها وقتی که می خواهیم خانه خود را بسازیم یا طراحی کنیم ، سمت مهمی هستند ، زیرا در طراحی داخلی و خارجی خانه شما بکار می روند.سنگ ها به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند.سنگ های طبیعی و سنگ های مصنوعی.بسته به طرح هایی که می خواهید در آشپزخانه ، حمام ، اتاق و دیگر قسمت ها ایجاد کنید ، نوع سنگ ممکن است متفاوت باشد.

همانطور که همه شما عزیزان مطلع هستید ، سنگ طبیعی نتیجه ایجاد طبیعت است ، به این معنی که آنها به روشی طبیعی ایجاد می شوند ، شکل گیری آن واقعاً میلیون ها سال طول می کشد.سنگ های طبیعی دارای رنگ های منحصر به فرد و خارق العاده هستند.از جمله سنگ های طبیعی که زیبایی چشمگیری دارند ، عبارتند از: سنگ مرمر ، کوارتز و گرانیت.این سنگ ها در هر نصب ، چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی ، بسیار عالی به نظر می رسند.

سنگ مصنوعی چیست و چه تفاوتی با سنگ طبیعی دارد

 تفاوت سنگ مصنوعی و طبیعی

همانطور که مشخص است ، سنگ مصنوعی برخلاف سنگ طبیعی ، یک محصول ساخت بشر است.سنگ مصنوعی محصولی از ترکیب سیمان با رنگدانه های طبیعی است.اکنون از سنگ مصنوعی نه تنها در دکوراسیون خارجی خانه ها ، بلکه در فضای داخلی و دکوراسیون داخلی نیز با موفقیت استفاده می شود.سنگ مصنوعی یک گزینه ارزان تر و سبک تر از سنگ طبیعی است.نصب آنها نیز در مقایسه با سنگ های طبیعی آسان تر است ، چون آنها وزن سبکی دارند.

برای پوشش کف آشپزخانه میتوان از سنگ مصنوعی استفاده کرد.کفپوش های سنگی در طیف گسترده ای از رنگ ها و سبک ها موجودند که متوانید متناسب با سبک و نقش و نگارهای آشپزخانه خود ، نوع مناسب را انتخاب کنید.

شما هم چنین میتوانید از سنگ مصنوعی با کیفیت بالا و مقاوم در برابر گرما ، برای اطراف اجاق گاز و یا سینک آشپزخانه خود استفاده کنید و ظاهری جذاب و زیبا در این مناطق و کل آشپزخانه خود ایجاد کنید.

سنگ استونیت

سنگ استونیت

یکی از سنگ های مصنوعی که از آن در آشپزخانه بطور گسترده استفاده می شود ، سنگ استونیت است.استونیت یا ماربل شیت ، نوعی سنگ مصنوعی است که از ترکیب پودر سنگ با پلاستیک (رزین پی وی سی) ساخته شده و دارای مزایای بسیار زیادی است که برای اهداف مختلف استفاده می شود.ماربل شیت مزایای زیادی از جمله دوام ، مقاومت در برابر اشعه uv ، مقاومت در برابر حرارت ، وزن سبک و ویژگی های با ارزش دیگر را ارائه می دهد.

بیشترین کاربرد سنگ مصنوعی استونیت در دکوراسیون داخلی ساختمان های مختلف است.استونیت را میتوان در هر قسمت از خانه به کار برد.سنگ مصنوعی استونیت میتواند برای اپن آشپزخانه استفاده شود.علاوه براین فضای بین کابینت ها را میتوان با استفاده از آن پوشش داد.استونیت را هم چنین میتوان برای پوشش و تزئین دیوارها و یا سقف استفاده کرد.

سنگ کورین

سنگ کورین

علاوه بر سنگ استونیت ، سنگ مصنوعی کورین نیز ، متریال مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه است.از ویژگی های این سنگ می توان به ضد آب ، ضد خش ، ضد لک و آنتی باکتریال بودن و هم چنین انعطاف پذیری اشاره نمود.این نوع سنگ به دلیل دار بودن ویژگی هایی که ذکر کردیم ، علاوه بر آشپزخانه در دیگر قسمت های خانه مثل سرویس بهداشتی و حمام نیز استفاده می شود.

با استفاده از سنگ مصنوعی کورین و یا سنگ استونیت می توانید ظاهری لوکس و مدرن در آشپزخانه خود ایجاد کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با فروشگاه سنگ مصنوعی اصفهان ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar