انتخاب درب و پنجره مناسب شما

انتخاب درب و پنجره مناسب شما

درب و پنجره کرمان ، نقش عمده ای در زیبایی خانه شما دارند.اگر در حال ساخت خانه جدیدی هستید ، همه چیز از اندازه تا شکل ظاهری تا محل قرارگیری درب و پنجره بر ظاهر و سبک ساختمان تأثیر می گذارد.با پنجره سازی کرمان شما نه تنها پنجره های ایده آل برای خانه خود می گیرید ، بلکه به آرامش ناشی از ۶۵ سال تجربه می رسید.ما می دانیم که انتخاب پنجره و درب مناسب برای خانه تا حدودی یک چالش است.نکات ارائه شده در این مقاله را دنبال کنید تا درب و پنجره مناسب را برای خانه و خانواده خود انتخاب کنید.

بودجه

اولین چیزی که باید به آن فکر کنید بودجه شماست.اگر می خواهید درب و پنجره خانه خود را بروز کنید ، ممکن است نیاز باشد هزینه کمتری بپردازید ، اما اگر میخواهید درب یا پنجره ها را بطور کامل تعویض کنید ، باید هزینه بیشتری را بپردازید.مقدار پولی که شما باید بپردازید را موادی را که در درب و پنجره استفاده  می شود ، تعیین می کند.به عنوان مثال ، درب های فولادی ارزانترین گزینه هستند.

راهنمای انتخاب پنجره مناسب

نصب حرفه ای

وقتی صحبت از پنجره و درب شما می شود ، نصب حرفه ای از اهمیت بالایی برخوردار است.اگر درها و پنجره های خانه خود را تعویض می کنید ، بهتر است با نصاب های باتجربه تماس بگیرید.این ممکن است کمی بیشتر برای شما هزینه داشته باشد ، اما اگر بار اول کاری را درست انجام دهید ، در هزینه های بیشتری صرفه جویی می کنید.شما نمی خواهید دو برابر هزینه مواد را بپردازید و هزینه اضافی برای رفع اشتباهاتی که ممکن است هنگام انجام نصب غیرحرفه ای رخ داده باشد را پرداخت کنید؟

هر اتاق و فضا را در نظر بگیرید

ممکن است هر اتاق به پنجره ها و درهای مختلفی احتیاج داشته باشد.به عنوان مثال ، اگر پنجره اتاق نشیمن خود را انتخاب می کنید ، شاید بخواهید این فضا نور بیشتری از خارج از منزل دریافت کند و گزینه ایده آل را انتخاب می کنید.پنجره های کوچک برای ایجاد حریم خصوصی ، مثلاً در یک حمام ، به خوبی کار می کنند.

پنجره ها و درها منبع اصلی شما برای تأمین نور طبیعی در خانه هستند و در صورت استفاده صحیح ، با گذشت زمان باعث صرفه جویی در هزینه های برق می شوند.به عنوان مثال ، هرچه نور طبیعی بیشتری به خانه شما وارد شود ، میزان استفاده شما از روشنایی مصنوعی کمتر می شود.بعضی از افراد نور طبیعی را که از طریق پنجره ها به خانه آنها می آید ، ترجیح می دهند.

راهنمای انتخاب پنجره مناسب خانه و ساختمان

عایق بندی

عایق بندی با کیفیت خوب ، برای جلوگیری از خروج هوای گرم از خانه و کاهش هزینه های گرمایش در زمستان لازم است.پنجره ها و درهایی که دو جداره یا سه جداره هستند ، برای خانه شما بهتر هستند.

مواد

وقتی نوبت به انتخاب قاب پنجره می رسد ، سه گزینه دارید: uPVC ، چوب و آلومینیوم.هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و می توانند با شیشه های ساده یا تزئینی ترکیب شوند.پنجره آلومینیومی کرمان ، محکم ، با دوام و مدرن به نظر می رسد و نگهداری از آن آسان است.

مواد درب محبوب شامل چوب ، فولاد ، فایبرگلاس و آهن هستند.

  • درب های چوبی محکم و ایمن هستند و ظاهری را ارائه می دهند که مکمل بسیاری از خانه ها است.
  • فایبرگلاس بهره وری انرژی را ارائه می دهد و می تواند به هر رنگی رنگ آمیزی شود.

قبل از انتخاب درب داخلی ، در نظر بگیرید که آیا یک هسته جامد می خواهید یا یک هسته توخالی.درهای هسته جامد سنگین تر هستند.درب های توخالی هرچند مقرون به صرفه تر و نصب آن آسان تر است ، اما کنترل صدای آنچنانی ندارند.

چگونه می توانیم یک پنجره مناسب انتخاب کنیم

سایر موارد را در نظر بگیرید

خانه شما ممکن است منظره فوق العاده ای داشته باشد.اگر منظره زیبایی دارید ، شاید پنجره های شیشه ای پانل بلند یا درهای کشویی برای بالکن انتخاب درستی باشد.با این حال ، به غیر از حس بینایی ، سایر حواس خود را به خاطر بسپارید.به عنوان مثال ، شما در یک خیابان شلوغ زندگی می کنید و می خواهید سر و صدا را مسدود کنید ، بنابراین ممکن است یک پنجره نزدیک جاده ایده خوبی نباشد؟یا شاید شما یک باغ با گیاهان تازه و گل های معطر دارید ، بنابراین قرار دادن نوع پنجره مناسب در نزدیکی باغ ، احساس راحتی به خانه شما می بخشد.

نظر خود را بنویسید

avatar