شناسایی عینک آفتابی استاندارد

شناسایی عینک آفتابی استاندارد

شناسایی عینک آفتابی استاندارد

شاید به نظر شما عینک آفتابی فقط برای حفاظت چشم ها از اشعه های مضر خورشید طراحی شده باشند ، اما آنها در محافظت از چشمان ما در برابر سایر عناصر خشن ، مانند باد ، گرد و غبار و… مفید هستند. در نتیجه ، آنچه باید مشخص باشد این است که عینک های آفتابی فقط لوازم جانبی فصلی نیستند بلکه چیزی هستند که باید در طول سال در دسترس ما باشد. با توجه به شرایط آب وهوای اصفهان استفاده از عینک یکی از موارد الزامی می باشد و باید از فروشگاه عینک آفتابی اصفهان که دارای سابقه میباشند و معتبرترین فروشگاه عینک آفتابی در اصفهان  هستند، خریداراری کنید. اما چگونه می دانیم چه چیزی باعث ایجاد عینک آفتابی استاندارد می شود؟

شناسایی عینک آفتابی استاندارد

خصوصیت های یک عینک آفتابی استاندارد

علامت CE: آنها باید دارای علامت انطباق اروپایی باشند ، که تضمین می کند محصول مطابق با الزامات قانونی و فنی استانداردهای ایمنی اتحادیه اروپا باشد.

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش(UV) : فیلتر اشعه ماوراء بنفش باید حداقل ۹۹٪ باشد. چراکه عینک آفتابی باعث می‌شود مردمک چشم باز شود و حال اگر UV را جذب نکند، تمام اشعه‌های مضر به داخل چشم نفوذ می‌کنند.

دسته فیلتر: عینک آفتابی باید میزان شدت نور مرئی و درخشندگی را کاهش دهد. فراتر از فقط رنگ لنز که مطابق با استفاده نیز باید مورد توجه قرار گیرد، دسته لنزهای فیلتر از ۰ تا ۴ با تاریکی بیشتر یا کمتر همراه است که به بینایی کمک می کند.

فیلتر پلاریزه : فیلترهای پلاریزه می تواند جلوی اشعه های مضر را به خوبی بگیرند و فقط اجازه می دهند اشعه های عمودی وارد چشم شوند.

بدون تاریخ انقضا: اگرچه ممکن است واضح به نظر برسد ، فیلترهایی که بر روی عینک آفتابی اعمال می شوند نباید دارای تاریخ انقضا باشند و باید تا زمانی که از آنها صحیح استفاده شود ، محافظت ایمن و مستمر برای دید شما داشته باشند.

حداقل تضمین: مانند هر کالایی که در اتحادیه اروپا تولید می شود ، آنها باید حداقل دو سال تضمین کنندگی در مورد شکستگی ناشی از گسل در مواد یا فرایند تولید را داشته باشند.

ساختار پایدار: نه قاب و نه لنزها نباید نقاط و نقاط خشن داشته باشند. به عبارت دیگر ، عینک آفتابی باید از ساختاری پایدار برخوردار باشد تا در شرایط نامطلوب بهینه باشد و قابل اشتعال باشد.

برچسب اطلاعات و نشانگر تولید کننده یا توزیع کننده: عینک آفتابی دارای جزئیات تولید کننده ، میزان محافظت از عینک آفتابی ، استانداردهای نگهداری و دستورالعمل استفاده باشد.

عینک آفتابی استاندارد

اکنون که می دانید چگونه عینک آفتابی خوبی را شناسایی کنید ، بعضی از فروشگاه های عینک با استاندارد های نامناسب و ارائه امکانات ناصحیح به فروش عینک های بی کیفیت اقدام می کنند بنابراین بهتر است که برای خرید بهترین عینک های آفتابی در اصفهان به کلینیک چشم پزشکی اصفهان مراجعه نمایید.می توانید عینک آفتابی خود را از فروشگاه  فروش عینک آفتابی اصفهان خریداری کنید ، با اطمینان از اینکه این فروشگاه تمام این الزامات را برآورده می کند و مطابق استاندارد ها می باشد.

نظر خود را بنویسید

avatar