اشتباهات رایج در بازسازی آشپزخانه

اشتباهات رایج در بازسازی آشپزخانه

اشتباهات رایج در بازسازی آشپزخانه

در هنگام پروژه بازسازی آشپزخانه با جلوگیری از برخی از اشتباهات معمول در بازسازی ، سردرد را کاهش دهید.ما چند مورد از رایج ترین اشتباهات بازسازی را در زیر لیست کرده ایم.حتی بهترین شرکت طراحی داخلی هم ممکن است این اشتباهات را مرتکب شود.پس با شروع بازسازی خانه اهواز ، این اطلاعات را در ذهن داشته باشید تا در آینده کمتر دچار مشکل شوید.

شما نیازهای خانواده خود را ارزیابی نمی کنید

یک آشپزخانه مجلل زیبا است ، اما اگر برای خانواده شما کارایی نداشته باشد ، بازسازی ارزشمندی برای خانه نیست.قبل از سرمایه گذاری برای بازسازی آشپزخانه ، نیازهای خانواده خود را درک کرده و ارزیابی کنید تا اطمینان حاصل کنید که آشپزخانه ای ایجاد می کنید که زندگی را ساده می کند و باعث صرفه جویی در وقت می شود.

بازسازی خانه اهواز

این کار را به تنهایی انجام می دهید

اینکه شما در همه زمینه های بازسازی تجربه داشته باشید خوب است ، اما این بدان معنا نیست که شما نباید از دوستان یا مشاوران طراحی دکوراسیون داخلی اهواز نظر یا مشاوره بگیرید.با پرداخت هزینه ای ناچیز ، مشاوران طراحی می توانند اطلاعات مفیدی را فراهم کنند تا برنامه های طراحی آشپزخانه شما به طور یکپارچه در کنار هم جریان یابند.

گزینه ها را مقایسه نمی کنید

ضروری است که قبل از خرید ، گزینه های خود را با یکدیگر مقایسه کنید ، چه از نوع میز پیشخوان جدید باشد و چه از لوازم خانگی ، فرقی نمی کند. به مارک ، قیمت ، مدل ، ویژگی ها و ضمانت نگاه کنید – همه اینها مهم هستند.

خارج از دسترس بودن

فراموش نکنید که قفسه ها ، کابینت ها و سایر وسایل را به راحتی در دسترس قرار دهید.بعضی از بازسازی کننده ها اشتباه می کنند که وسایل را خیلی بالا یا خیلی پایین قرار می دهند یا اینکه اشتباهات دیگری را ایجاد می کنند که باعث ایجاد بی نظمی در آشپزخانه می شود.

تنظیم نکردن بودجه

همه ما عاشق یک آشپزخانه مجلل هستیم ، اما بیشتر ما باید بودجه خود را حفظ کنیم.فراموش نکنید که برای شروع کار در آشپزخانه قبل از اینکه با هر یک از پیمانکاران بازسازی منزل تماس بگیرید ، بودجه تعیین کنید.

ایجاد بودجه یکی از قسمت های اساسی بازسازی شماست که باید از همان ابتدا انجام شود.فکر کنید که ویژگی های آشپزخانه شما برای شما مهمترین است.کابینت ، وسایل خانگی ، میز پیشخوان و همچنین سینک ظرفشویی و شیرهای آب را در نظر بگیرید.هنگامی که در مورد آنها تصمیم گرفتید ، می توانید بودجه خود را بر این اساس اختصاص دهید.همچنین هزینه نصب کابینت و لوازم خانگی را فراموش نکنید و در نظر داشته باشید کابینت آشپزخانه معمولاً حدود یک سوم بودجه معمولی بازسازی را به خود اختصاص می دهد.

بازسازی آشپزخانه

شما بلاتکلیف هستید

پس از تصمیم گیری در مورد بازسازی ، تصمیم خود را تغییر ندهید.این زمان و هزینه دارد و مطمئناً به تاریخ اتمام بازسازی شما زمان اضافه می کند!

انتخاب لوازم خانگی در مرحله آخر

اگر به آشپزخانه خود تغییر شکل می دهید ، ابتدا اسباب های خود را انتخاب کنید.انتخاب کابینت و کفپوش متناسب با وسایلی مانند یخچال و ماشین ظرفشویی ، آسان تر است و نه برعکس.

آشپزخانه ، بیش از مجموعه ای از کابینت ها و درها است ، این قلب خانه شما است ، مکانی خاص که لیاقت یک نوع طراحی عالی را دارد.وقتی نوبت به بازسازی آشپزخانه می رسد ، مطمئن شوید که یک شرکت نوسازی خانه عالی در کنار خود دارید ، اما در این جا متوقف نشوید.اطلاعات فوق را بخاطر داشته باشید و از این اشتباهات پرهزینه ای که بسیاری از صاحبان خانه مرتکب می شوند ، خودداری کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar