اهمیت پاک کردن آرایش قبل از خواب

اهمیت پاک کردن آرایش قبل از خواب

اهمیت پاک کردن آرایش قبل از خواب

من آرایش کردن را دوست دارم.بسیار سرگرم کننده است که محصولات جدید که از فروشگاه لوازم آرایشی کرمان خریده ام را را آزمایش کنم و ببینم چگونه آنها چهره من را متحول می کنند.اما ، حذف آرایش؟این خیلی سخت است!مخصوصا اگر پس از مهمانی با دوستان خود شب دیرهنگام به خانه برگردید.تمام کاری که می خواهید انجام دهید این است که وارد تخت خود شوید و ساعت ها بخوابید.این آرایش می تواند تا صبح صبر کند ، نمی تواند؟مطمئناً این کار اگر بطور مکرر تکرار شود ، آسیبی جدی به پوست شما وارد می کند.در این مقاله برخی از دلایل که شستن و تمیز کردن صورت و پاک کردن آرایش باید همیشه بخشی از برنامه شبانه شما باشد ، ذکر شده است.

اگر مرتباً قبل از خواب آرایش خود را پاک نکنید ، ممکن است این باعث مسدود شدن منافذ پوستی شما شود و باعث ایجاد جوش شود.برخورد با جوش ها هیچ وقت سرگرم کننده نیست.

به هر حال ، این حتی اگر از لوازم آرایشی کرمان استفاده نکنید و آرایش نکنید هم برای شما صدق می کند.در طول روز کثیفی ، آلاینده ها ، روغن اضافی و انواع توده ها روی پوست شما جمع میشود.شما باید همه اینها را قبل از رفتن به رختخواب – فقط برای اینکه در یک طرف امن باشید – از بین ببرید.

پوست شما شب ها خود را ترمیم می کند و پوست تمیز می تواند محصولات مراقبت از پوست را بهتر جذب کند.آن مرطوب کننده را فراموش نکنید!همیشه بعد از شستن صورت ، محصولات مراقبتی خود را استفاده کنید.

پاک کردن آرایش قبل از خواب

پاکسازی پوست از عفونت جلوگیری می کند

حتی اگر نمی توانید آرایش صورت خود را پاک کنید ، حداقل باید آرایش چشم خود را پاک کنید.خوابیدن با ریمل و سایه چشم می تواند پوست و غدد اطراف چشم شما را مسدود و ملتهب کند.در بهترین حالت ، با چشمانی قرمز ، متورم و پف کرده از خواب بیدار می شوید.در بدترین حالت ، به یک عفونت چشم مبتلا می شوید که بهبودی برای شما دردناک خواهد بود.ریسک نکنید!بهتر است قبل از خوابیدن ، همه آثار آرایش چشم را از بین ببرید.

نکته قابل توجه:خبر خوب این است که یکبار خوابیدن با آرایش لزوماً بد نیست و تأثیرات آن دائمی نیست.اگر این کار دائمی باشد ، اثرات مخرب دارد.

شستن و پاک کردن آرایش قبل از خواب باعث تمیز ماندن ملحفه های شما می شود

شستن صورت قبل از خواب همچنین ممکن است به این معنی باشد که مجبور نباشید مدام روبالشت و ملحفه خود را تمیز کنید.این به این دلیل است که شما در حال شستن تمام آلودگی ها ، گرد و غبار ، آلاینده ها و آرایش صورت خود هستید که اگر صورت خود را نشویید ، همه اینها در هنگام خواب روی بالش و ملحفه شما می مالد.

شیوه صحیح شستن صورت

شیوه صحیح شستن صورت

نحوه شستن صورت می تواند در ظاهر شما تغییر ایجاد کند.این نکات را از متخصصان پوست دنبال کنید تا به شما کمک کند تا چهره خود را سالم نگه دارید.

  • از یک پاک کننده ملایم و ساینده استفاده کنید که حاوی الکل نباشد.
  • صورت خود را با آب ولرم خیس کرده و از نوک انگشتان خود برای پاک کننده استفاده کنید.استفاده از اسفنج یا هر چیز دیگری غیر از نوک انگشتان می تواند پوست شما را تحریک کند.
  • با آب ولرم صورت خود را بشویید و با حوله نرم خشک کنید.
  • اگر پوست شما خشک یا خارش دار است مرطوب کننده بزنید.هنگام استفاده از هر کرم دور چشم نرم و ملایم باشید تا خیلی روی پوست ظریف کشیده نشود.

از شستشوی بیش از حد که می تواند باعث خشکی پوست شود خودداری کنید!

شستن صورت بیش از دو بار در روز ممنوع است ، مگر اینکه توسط پزشک توصیه شود.این می تواند پوست شما را بیش از حد خشک کند.چرا آن چیز بدی است؟زیرا صورت شما برای سالم و مرطوب شدن به مقداری روغن نیاز دارد که این با شستن زیاد از بین می رود.کلید یک برنامه تمیز کننده عالی و شفافیت پوست همیشه تعادل است.ما به شما پیشنهاد می کنیم که صورت خود را یک بار صبح و یک بار شب و همچنین بعد از تعریق شدید بشویید.

نظر خود را بنویسید

avatar