مزایای وان پلی اتیلن

مزایای وان پلی اتیلن

مزایای وان پلی اتیلن

آیا به دنبال یک وان جدید برای حمام خود هستید؟ در این زمینه کاملاً رقابتی، نوآوری ها بسیار چشمگیر است. وان های مستطیل ، مربع ، گرد ، جزیره ای و… اکنون به شکل های متنوعی وجود دارند. علاوه بر این، امروزه تولید کنندگان انبوهی از مواد را با خصوصیات کاملاً متفاوت ارائه می دهند. اینجاست که اصفهان تانک عرضه کننده مخزن آب پلی اتیلن اصفهان، تانک آب اصفهان و تانک پلی اتیلن اصفهان و… این مقاله تمرکز خواهد کرد تا به شما کمک کند تا بین انواع مختلفی از مواد گزینه مورد استفاده در وان ها را با وضوح بیشتری ببینید.

مزایای وان پلی اتیلن

انواع جدیدی از مواد مصنوعی به سرعت خود را تثبیت کرده اند. وان های مصنوعی سبک ، ارزان و دارای نگهداری آسان هستند و ستاره های حمام هستند.  اکریلیک ماده ای سبک ، با تمیز کردن آسان و لمسی دلپذیر است. با این وجود وان های اکریلیک به دلیل مقاومت در برابر خراش زیاد شناخته شده نیستند. وان پلی اتیلن که ابتدا باید گفت  پلی اتیلن ماده ای است که برای طراحی وان های مجهز به چراغ های LED استفاده می شود. این رزین در لمس نرم و گرم است. علاوه بر این ، در برابر ضربه و تغییرات دما مقاوم است. پلی اتیلن ماده عالی است که مناسب برای سرویس بهداشتی است. در اصل از مواد طبیعی(مانند سنگ ، سنگ مرمر ، بوکسیت ، …) تشکیل شده است که به رزین متصل می شوند. پلی اتیلن دارای کیفیت بسیار بالایی است. در حقیقت ، به خصوص ضد باکتری است ، نگهداری آن آسان است و در برابر خراش و ضربه مقاومت بالایی دارد و به طرز شگفت انگیزی گرمای آب را حفظ می کند. با این وجود وان های پلی اتیلن هنوز بسیار گرانتر از وان های اکریلیک هستند.

تقریبا ۷۰٪ وان های خریداری شده امروز از مواد مصنوعی ساخته شده اند. زیرا بسیار سبک است ، کنترل آنها آسان است و می توان آنها را بدون محدودیت وزن قرار داد. آنها همچنین شکل ها و طرح های جدیدی را ارائه می دهند که در حال افزایش هستند. اکریلیک ماده ای سبک و لمس دلپذیر است ، اما در برابر ضربه ، خراش و لکه  مقاومت چندانی ندارد. یک وان اکریلیک عمر تقریباً ۵ ساله دارد. اشکال بزرگ آن این است که اکریلیک به هیچ وجه قابل بازیافت نیست.   شاهکار درخشان پلی اتیلن را بار دیگر باید این طور گفت که این ماده ای است که برای ساخت حمامی با LED استفاده می شود.  رزین بسیار دلپذیر در برابر گرما و ضربه به خوبی مقاومت می کند و کاملاً قابل بازیافت است. پلی اتیلن پرکاربردترین ماده مصنوعی است. شکل های وان حمام جذاب ، بسیار طرحی ، عایق بندی خوبی ارائه می دهد و ضد لغزش است. این ماده محکمی است که از خراشیدگی نمی ترسد. نقاط ضعف آن این است که ماده ای بسیار سنگین است که می تواند به سرعت مانع نصب آن شود. قیمت آن متناسب با کیفیت آن ، همچنان بالاترین ماده مصنوعی است اما اکریلیک بسیار موفق است و دارای مزایای زیادی است. از نظر وزنی بسیار سبک ، این مواد در چندین فضای مختلف جای می گیرد.

نظر خود را بنویسید

avatar