انتخاب لوستر مناسب برای آشپزخانه

انتخاب لوستر مناسب برای آشپزخانه

انتخاب لوستر مناسب برای آشپزخانه

با ایجاد نور مناسب ، آشپزخانه خود را راحت تر و زیباتر خواهید کرد.یک لوستر به محیط ، سبک و البته نور اضافه می کند ، اما انتخاب لوستر مناسب برای هر محیطی می تواند مشکل باشد.امروزه تنوع عظیمی از لوسترهای آشپزخانه وجود دارد که از لحاظ رنگ ، شکل ، اندازه و البته از نظر قیمت متفاوت هستند.از این مقاله که توسط تولیدکننده لوستر ارائه شده است ، می آموزید که چگونه بهترین و مناسب ترین لوستر را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.

آشپزخانه قلب خانه شماست و محلی است که شما در آن وعده های غذایی را تهیه می کنید و از این جهت وقت زیادی را در آن می گذرانید و بر همین اساس نورپردازی مناسب آن از اهمیت بالایی برخوردار است.با انتخاب لوستر و نورپردازی مناسب فضای آشپزخانه خود را زیبا و البته کاربردی کنید.

لوستر مناسب ، متناسب با ارتفاع و عرض اتاق است.توجه به این نکته و ملاحظات دیگر مانند توجه به سلیقه شخصی در انتخاب لوستر برای آشپزخانه شما مهم است.هنگام انتخاب لوستر برای آشپزخانه خود حتما در مورد ماده سازنده قاب لوستر فکر کنید.بیشتر افراد لوسترهای چوبی را برای آشپرخانه خود انتخاب می کنند.لوسترهای آشپزخانه همچنین می توانند اشکال مختلفی مانند کشیده ، عنکبوتی یا دایره ای به خود بگیرند.یکی را انتخاب کنید که با پروژه شما مطابقت داشته باشد.

لوستر آشپزخانه

اندازه ایده آل

اندازه لوستر باید متناسب با اندازه آشپزخانه باشد.این قطعه باید متناسب با فضا باشد ، بنابراین آشپزخانه های کوچک ، مانند آپارتمان ها ، لوسترهای کوچک و آشپزخانه های بزرگ ، لوسترهای بزرگ را درخواست می کنند.

ارتفاع ایده آل لوستر

لوستر نباید نزدیک سقف باشد ، اما همچنین نباید در ارتفاعی باشد که مانع از حرکت افراد شود.با این حال ، اگر از آن بر روی میز یا پیشخوان استفاده می کنید ، ممکن است کمی پایین تر از حد مجاز قرار بگیرد.

یکی کافی است؟

لوسترها یک انتخاب نورپردازی محبوب برای آشپزخانه هستند زیرا هم نورپردازی عملکردی را ارائه می دهند و هم جذابیت فضای کلی را افزایش می دهند.بسته به اندازه آشپزخانه ، یک لوستر منفرد کافی است ، اما اگر آشپزخانه بزرگ باشد یا لوستر کوچک باشد ، می توان روی یک مجموعه دو یا سه لوستر که بصورت یک خط مرتب شده اند برنامه ریزی کرد.این نوع ترکیب مدرن است و باعث افزایش بیشتر نور محیط می شود.

سبک

سبک و طرح و رنگ لوستر نیز بهتر است با دیگر قسمت های آشپزخانه مثل کابینت ها و وسایل آشپزخانه همخوانی داشته باشد.به عنوان مثال: اگر دستگیره های کابینت شما طلایی است ، احتمالاً می خواهید چراغ روشنایی شما طلایی باشد ، تا مطمئن شوید با بقیه فضا به خوبی گره خورده است.

انتخاب لوستر آشپزخانه

مراقبت از لوستر آشپزخانه

هنگام خرید لوستر آشپزخانه ارزیابی کنید که مراقبت های لازم با آن چیست.آشپزخانه مکانی است که به طور طبیعی دود ، بو و چربی را بیرون می دهد و همه اینها مستقیماً در لوستر متوقف می شوند.بنابراین ، بسته به مواد ، فقط برای انجام تمیز کردن و نگهداری باید چند ساعت اختصاص دهید.

نتیجه

در اینجا نکاتی ارائه شده است که در نظر گرفتن آنها به شما کمک می کند تا بهترین اندازه و نوع لوستر را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.همانطور که ممکن است متوجه شده باشید ، در حالی که قوانین کلی برای انتخاب بهترین لوستر برای آشپزخانه وجود دارد ، اما این هنوز به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.فقط به یاد داشته باشید ، هر آشپزخانه متفاوت است و شما باید با لوستر متناسب با آشپزخانه خود فضایی را ایجاد کنید که عاشق آن هستید.

نظر خود را بنویسید

avatar