انواع آویز لباس

انواع آویز لباس

انواع آویز لباس

آویز لباس ضرورتی است که به نظر می رسد بدون آن نمی توانیم زندگی کنیم.  اگر همیشه مطمئن نبودید که کدام آویز را برای لباس خود نیاز دارید ما در مدرن مانکن یکی از فروشندگان رگال لباس اصفهان و مانکن لباس در اصفهان در این مقاله شما را راهنمایی میکنیم

چوب لباسی چیست؟

ابتدایی ترین تعریف چوب لباسی ، شی است که مقداری از لباس را در خود نگه داشته و به آن اجازه می دهد در کمد ما آویزان شود.

انواع چوب لباسی

در مورد آویزها به معنای واقعی کلمه گزینه های بی شماری وجود دارد و هر کدام دارای هدفی هستند. به محض کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع آویزها ، ممکن است بخواهید گزینه های دیگری برای انواع مختلف لباس های خود داشته باشید. ممکن است سبک آویز خاصی داشته باشید که بیشتر از همه آن را دوست دارید اما ممکن است سبک مناسبی برای لباس شما نباشد.

انواع آویز لباس

انواع آویز لباس

آویز لباس / آویز پیراهن

شما می توانید هر نوع آویز را برای یک لباس یا پیراهن انتخاب کنید ، اما می خواهید یک آویز داشته باشد که در نوار بالایی دارای یک تقسیم باشد. این باعث می شود تاپ های شما ، به خصوص آنهایی که دارای پارچه ای از نوع ابریشمی هستند ، درست از روی آویز بلغزند. می توانید آویزهایی پیدا کنید که در انتهای آنها لاستیک وجود دارد تا از ریزش لباس های شما جلوگیری کند.

انواع آویز لباس

آویزهای شلوار

آویز شلوار خاص است زیرا طراحی آن شلوار شما را مرتب ، بدون درز و روی آویز نگه می دارد. شما همیشه نمی خواهید شلوار خود را جمع کرده و در کشو قرار دهید زیرا بهترین حالت آویختن آن است. آویز شلوار دارای یک میله شلوار است که شلوار شما می تواند روی آن قرار بگیرد. هر چقدر میله ضخیم تر باشد ، شلوار شما چروکی می شود.

در برخی از آویزهای شلوار میله شلوار را در نمد می پوشانند تا ضمن حفظ قفل شلوار ، از شلوار شما محافظت کنند. نوار شلوار ممکن است گرد یا مسطح باشد و شما به راحتی می توانید شلوار خود را روی میله بکشید. این آویزها برای تحمل وزن شلوار شما قوی هستند. چند نوع آویز شلوار موجود است.

نوار شلوار ممکن است حرکت کرده و باز شود تا بتوانید شلوار خود را در جای خود بلغزانید. برخی از آنها میله های شلوار متعددی را در یک خط عمودی قرار می دهند تا به شما امکان می دهد چندین شلوار را روی همان آویز آویزان کنید تا فضای کمد خود را ذخیره کند. برخی از آویزهای شلوار به جای نوار شلوار دارای گیره هستند تا شلوار شما را در جای خود نگه دارد. آویز گیره برای شلوار جین بهترین است.

انواع آویز لباس

آویزهای ژاکت

آویختن ژاکت ها چالش برانگیز است زیرا غالباً از پارچه های ظریف ساخته شده اند و باید به درستی از آنها استفاده شود. به همین دلیل ، آنها آویز مخصوص خود را برای کسانی دارند که نمی خواهند آنها را در یک کشو جمع کنند.

انواع آویز لباس

آویزهای کت و شلوار

هنگامی که یک لباس زیبا خریداری کرده اید ، می خواهید مطمئن شوید که آویز مناسبی برای محافظت از لباس خود دارید. آویز کت و شلوار محکم است ، کت و شلوار شما را چین نمی زند و شکل مناسبی برای نگه داشتن پارچه طبیعی کت دارد. خود آویز باید به اندازه کافی بلند باشد تا جایی که شانه آستین ژاکت کت و شلوار را لمس می کند امتداد یابد.

انواع آویز لباس

انواع آویز لباس

آویز دامن

اگر آویز دامنی می خواهید که به پارچه دامن شما آسیب نرساند ، به یکی از آنها با گیره های پوشش داده شده با لاستیک نیاز دارید. می توانید آنها را با گیره هایی پیدا کنید که با وینیل پوشانده شده اند تا از دامن های شما محافظت کنند. بسیاری از این آویزها توانایی افزودن قلاب های بیشتری را برای آویزان کردن چند دامن به صورت عمودی فراهم می کنند تا فضای کمد خود را ذخیره کنید.

انواع آویز لباس

آویزهای کمربند

اگر کمربندها را دوست دارید ، ممکن است از کمبود مکانی برای نگهداری آنها ناامید شوید. شاید شما همان کاری را انجام دهید که سالها بسیاری انجام داده اند و آنها را توسط سگک در قسمت قلاب آویز آویزان کرده اید. این کار دیدن آنها را دشوار می کند.   برای شما بسیار ایده آل است که کمربندهای خود را به وسیله سگک آنها آویزان کنید.

یک آویز کمربند اختصاصی به شما امکان می دهد آنها را به وسیله سگک آویزان کنید ، مرتب و منظم نگه دارید. انواع مختلف آویز کمربند وجود دارد. یکی قفسه ای است که برای هر کمربند با یک قلاب کوچک نصب می شود. برخی قلاب دارند که می تواند به میله کمد آویزان شود. از پلاستیک یا فلز ساخته شده اند.

انواع آویز لباس

آویز روسری

اگر یک مجموعه روسری دارید ، می خواهید از آنها محافظت کنید. روسری ها اغلب از پارچه های ظریف مانند ابریشم یا مواد نازک ساخته می شوند و باید به درستی آویزان شوند. خبر خوب ، یک آویز برای روسری های شما وجود دارد. آنها حلقه های زیادی دارند که مناسب هر روسری جداگانه ای هستند. آنها معمولاً دارای ماده ای از نوع مخملی هستند که آویز روسری را می پوشاند تا از روسری های مورد علاقه شما محافظت کند.

انواع آویز لباس

آویز کراوات

اگر کراوات می بندید ، احتمالاً به مجموعه کراوات خود افتخار می کنید و می خواهید آن را ایمن نگه دارید و به درستی ذخیره کنید. می توانید آویز کراوات تهیه کنید. اگر تعداد زیادی کراوات داشته باشید ، آویز کراوات به احتمال زیاد بهترین گزینه شما است. آویز کراوات یک قلاب اختصاصی برای کراوات های شما می دهد تا بتوانید بسیاری از آنها را روی یک آویز آویزان کنید. آنها در شرایط عالی و آماده برای پوشیدن شما خواهند بود.

انواع آویز لباس

آویز کفش

اگر کفش های زیادی دارید و فضای نگهداری آنها را در جعبه ها ندارید ، آویز کفش دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید. این نوع آویز گزینه های مختلفی دارد. آنها معمولاً سعی می کنند تا فضای خود را ذخیره کنند در حالی که تمام کفش های شما را در یک مکان نگه می دارند. آنها معمولاً پشت در کمد شما متصل می شوند یا آویزان می شوند.

انواع آویز لباس

انواع آویز لباس

آویزهای مسافرتی

اگر می بینید که اغلب برای کار یا تفریح ​​به مسافرت می روید ، احتمالاً به آویز مسافرتی نیاز دارید. هتل ها آویزهایی را ارائه می دهند اما ممکن است به اندازه کافی نداشته باشند یا از نوع مورد نظر شما نباشند. اگر محافظت از لباس برای شما مهم است ، پس یک آویز مسافرتی برای شما مناسب است. این آویزها تا می شوند تا بتوانید آنها را در چمدان خود جای دهید. آنها گزینه ای مناسبی برای حفظ لباس و به حداقل رساندن چین و چروک هستند.

نظر خود را بنویسید

avatar