چه موقع باید به تعمیرگاه مراجعه کنیم

چه موقع باید به تعمیرگاه مراجعه کنیم

چه موقع باید به تعمیرگاه مراجعه کنیم

تعمیر و نگهداری ماشین ترکیبی از اقدامات مختلف است که در جهت حفظ وضعیت فنی و ظاهری مناسب خودرو و همچنین با هدف شناسایی و از بین بردن به موقع نقص احتمالی نهفته است. بر این اساس، یک وسیله نقلیه سالم از نظر فنی باید بالاترین سطح راحتی، ایمنی، اطمینان و سهولت استفاده را در اختیار صاحب خود قرار دهد. کلینیک تخصصی رنو سلطانی اولین تعمیرگاه تخصصی رنو در کرج است که در این مقاله به شما می گوید چه زمانی به تعمیرگاه مراجعه نمایید پس تا پایان همراه بهترین تعمیرگاه رنو در کرج باشید.

این قابل درک است که پس از خرید اتومبیل ، شما باید در یک تعمیرگاه خوب خدمات را انجام دهید. محصولات و خدمات اضافی برای نصب آن (رادیو ، دزدگیر ، پوشش ضد خوردگی) معمولاً گرانتر از نمونه های موجود در بازار است. همچنین ، غیرمعمول نیست که نصب تجهیزات اضافی منجر به خرابی جدی خودرو شود و در آینده تشخیص دلیل خرابی خودرو دشوار خواهد بود. نکته مهم  این است که رانندگان با تجربه در این مورد به شما توصیه می کنند که ماشین خود را به یک تعمیرکار خوب که تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده ماشین را برای شما انجام می دهد و کار آن را کنترل می کنید بسپارید.  طبیعتاً ، ممکن است شما از همه ظرایف کاری که در تعمیرگاه انجام می شود ، آگاهی نداشته باشید. در واقع ، شما ممکن است اصلاً جزئیات ماشین را درک نکنید. تعمیرکار همچنین نمی داند شما چقدر حرفه اتومبیل سازی را می شناسید. به سادگی مواقعی وجود دارد که یک ماشین جدید به خوبی کار می کند ، هیچ مشکلی وجود ندارد ، همه چیز همانطور که می گویند خوب است. آنها روغن را برای شما عوض می کنند و تمام کارهای انجام شده را در این زمینه در نظر می گیرند.

هنگام انجام کار ، از تجهیزات ، وسایل و ابزارهای ویژه ای استفاده می شود که انجام کلیه کارهای تعمیراتی را به روشی با کیفیت و اطمینان از کارکرد مطمئن تمام واحدها و مجموعه های تعمیر شده ، امکان پذیر می سازد.  هر تعمیرکار سرویس خودرو تأیید می کند که تعمیر قطعه خراب به طور متوسط ​​۱۰ برابر معاینه فنی استاندارد هزینه دارد ، که از این خرابی جلوگیری می کند و خودرو را با توصیه های جزئی اصلاح می کند.  همچنین لازم است کیفیت جاده هایی که ماشین بیشتر در آنها رانندگی می کند مورد توجه قرار گیرد اگر اغلب در جاده های شنی و غبارآلود رانندگی می کنید ، در چنین مواردی حداقل ۵۰۰۰ – ۶۰۰۰ کیلومتر مورد بازرسی قرار می گیرد. علاوه بر این ، حمل و نقل مدرن کاملاً متفاوت از اتومبیل های قرن گذشته است.  امروزه یک ماشین یک سیستم پیچیده از عناصر کنترل شده توسط الکترونیک است. بدون تشخیص الکترونیکی با کیفیت بالا ، تشخیص علت هرگونه عملکرد معمولاً غیرممکن است.

نگهداری چگونه انجام می شود؟

هر راننده ای قبل از هر سفر باید هر روز یک بازرسی مستقل و تعمیر و نگهداری اساسی اتومبیل خود انجام دهد ، هنگام رانندگی مراقب صداهای اضافی باشد. این امر به جلوگیری از مشکلات رایج کمک می کند. تعمیر و نگهداری منظم اتومبیل امتیازی سطح بالا نیست ، مسئولیت آن با هر راننده ای است. سرویس اتومبیل باید تعادل “کیفیت-قیمت” داشته باشد ، چیزی که سرویس دیزل را متفاوت می کند.

نظر خود را بنویسید

avatar