فست فود سالم

فست فود سالم

فست فود سالم

تهیه یک وعده غذایی سالم می تواند وقت گیر باشد.گاهی اوقات فست فود تنها راه قرار دادن یک وعده غذایی در یک برنامه شلوغ است.وقتی وقت و انرژی لازم برای پختن یک وعده غذایی را ندارید ، این می تواند باعث نجات زندگی شما شود.

فست فود غذایی است که سریع درست می شود مانند: پیتزا در اصفهان ، همبرگر و سیب زمینی سرخ کرده.مردم فست فود می خورند زیرا:

  • سریع آماده میشود.
  • مزه اش خوب است.
  • شما را سیر می کند.
  • هزینه زیادی ندارد.

غذا خوردن در رستوران های فست فود می تواند وسوسه انگیز باشد.اما فست فود تقریباً همیشه کالری ، چربی ، قند و نمک زیادی دارد.اگر میخواهید هم چنان فست فود را در برنامه غذایی خود داشته باشید و هم چنین سالم بمانید ، راه اول این است که به سراغ موسسات فست فود بروید که غذای سالم تری ارائه می دهند.در حالی که بیشتر فست فودها بر اساس مواد ارزان و ناسالم تهیه شده اند ، اکنون بسیاری از موسسات فست فود گزینه های سالم را ارائه می دهند.

راه دوم این است که رفتن به رستوران های فست فود را محدود کنید.غذا خوردن در بهترین رستوران فست فود اصفهان باید خوب باشد.اما این باید حداقل یک یا دو بار در ماه باشد.فست فود کمتری بخورید و اگر فست فود می خورید ، انتخاب های خوبی داشته باشید.این پیشنهاد ما به شماست!

فست فود در رژیم غذایی سالم

ببینید چه میخورید

پیش رو اکثر مردم وقتی که مسافرت هستند ، رستوران های فست فود است.چند دقیقه قبل از رفتن به رستوران فست فود تصمیم بگیرید که چه چیزی را سفارش دهید و به آن پایبند باشید.بدانید چه می خورید.اکنون بسیاری از رستوران ها تعداد کالری و همچنین میزان چربی و نمک محصولات خود را ذکر کرده اند.اگر اطلاعات ارسال نشده است ، از کارمندان یک نسخه از اطلاعات تغذیه را بخواهید.در بحث فست فود انتخاب های زیادی وجود دارد.مواردی را انتخاب کنید که نسبت به بقیه سالم تر است.

خوشبختانه ، بیشتر مکان های فست فود حقایق تغذیه ای را در وب سایت های خود قرار می دهند تا قبل از رفتن بتوانید آنچه در غذای آنها است ، ببینید.بدنبال غذاهایی باشید که چربی ، کالری ، قند و سدیم کمی دارند و حاوی فیبر ، ویتامین ها ، کلسیم و آهن زیادی هستند.

کمتر بخورید

هنگام سفارش یک وعده غذایی ، کوچکترین اندازه را انتخاب کنید ، وقتی غذای کمتری پیش رو داشته باشید ، کمتر میخورید.این یک واقعیت است که وقتی غذای بیشتری به مردم داده می شود ، غذای بیشتری می خورند – حتی اگر به آن نیازی نداشته باشند.

وقتی صحبت از همبرگر ، ساندویچ و سایر غذاهایی می شود که حجم زیادی دارند ، کمترین اندازه را انتخاب کنید.از گزینه های فوق العاده بزرگ خودداری کنید.سفارش منوی کودکان یا خوردن نیمی از وعده غذایی ایده خوبی است.

مکانهایی را با گزینه های منو انتخاب کنید

اکنون بسیاری از رستوران های فست فود ، سالاد ، سوپ و سبزیجات را ارائه می دهند.به جای سیب زمینی سرخ شده ، سالاد سبزیجات یا میوه و ماست را در کنار آن انتخاب کنید و وعده غذایی خود را با سوپ شروع کنید.

بهترین فست فودی اصفهان

درباره نوشیدنی های خود فکر کنید

نوشیدنی های گازدار و شیرین بمب های کالری هستند.به عنوان مثال یک نوشابه ۲۰ اونسی حدود ۲۳۰ کالری دارد.از نوشیدنی های شیرین صرف نظر کنید و آب یا دوغ را انتخاب کنید.به نوشیدنی های کم کالری ( آب میوه ، لیموناد ) بچسبید.

خلاصه

با توجه به اینکه مصرف فست فود عملاً در تار و پود جامعه ما بافته شده است ، شما نیازی به ترک کامل عادت خود ندارید ، شما فقط نیاز به انتخاب سالم تری دارید.منظور ما از “سالم تر” پرهیز از آن بمب های چربی ۲۰۰۰ کالری مانند چیزبرگر سه طبقه و سیب زمینی سرخ کرده با اندازه فوق العاده بزرگ است.

نظر خود را بنویسید

avatar