فواید چای چیست

فواید چای چیست

فواید چای چیست

این وظیفه ما است که به یاد داشته باشیم نوشیدن چای یک عادت سالم است . چای علاوه بر به روز نگه داشتن هیدراته شدن ، دم کرده ها و مخلوط های ما حاوی خواصی هستند که چندین فواید برای بدن شما ایجاد می کنند ، تقویت ایمنی ، ایجاد احساس خوب بودن و فعال کردن عملکردهای مختلف برای بدن ما مهم است. یک فنجان چای برای کسانی است که بدنبال به روز نگه داشتن سلامتی و دفاع بدن خود هستند مهم است. چای در حال حاضر دومین نوشیدنی مصرفی در جهان است ، بعد از آب ، دوم است. فروشگاه مزرعه بهترین فروشگاه فروش عسل در اصفهان و فروش زعفران در اصفهان شما را خواندن این مطلب تشویق می کند.

چای ها آماده سازی شده از گیاه Camellia sinensis ، غنی از مواد آنتی اکسیدانی مانند پلی فنول ها هستند که برای جلوگیری از فشار خون ، دیابت و مشکلات قلبی عروقی عمل می کنند. در این گروه چای سبز  سیاه ، قرمز و…  وجود دارد. دم کرده هایی که از گیاهان ، ادویه ها ، گل ها یا میوه های دیگر استخراج می شوند ، اگرچه از نظر فنی چای نامیده نمی شوند اما فوایدی نیز دارند.

در اینجا پنج مزیت موجود در یک فنجان چای وجود دارد:

یک تحقیق از دانشگاه هاروارد ، در ایالات متحده ، نشان داد که L-theanine ، ماده موجود در چای ، به یک اثر مثبت در تقویت سیستم ایمنی بدن در برابر حملات احتمالی ویروسی یا باکتریایی دست می یابد. ترکیب دیگری در چای سبز تعداد سلول و فعالیت های ایمنی بدن را تنظیم می کند.  علاوه بر این ، یک مطالعه توسط سازمان تحقیقات کشاورزی و غذایی ملی ژاپن نشان داد که ترکیبات موجود در چای سبز برای کاهش علائم مشکلات تنفسی تأثیراتی دارند.

آبرسانی: تقریباً تمام چای ها و دم کرده ها برای مرطوب نگه داشتن بدن بسیار عالی هستند. آب جز اصلی بدن ماست که تا ۶۰٪ وزن یک بزرگسال را پر می کند. علاوه بر کمک به حفظ دمای بدن ، برای عملکرد مغز و اندامهایی مانند کلیه ها و کبد نیز ضروری است.

ویتامین ها: لیست ویتامین های موجود در چای ها گسترده است و به اجزای تشکیل دهنده هر ترکیب بستگی دارد ، اما یک چیز مسلم است.  راز این است که برگهایی همیشه تازه و معطر انتخاب کنید.

پلی فنول ها: این نام پیچیده است ، اما مزایای آنها بسیار زیاد است. همه چای ها حاوی پلی فنول هستند که باعث بهبود غلظت و انرژی می شوند ، از دیابت جلوگیری می کنند و خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهند.

آرامش و رفاه: اگر هدف شما کاهش استرس است ، چای را می توان یک گزینه عالی برای کسانی نامید که می خواهند اضطراب را کنار بگذارندو به آرامش روحی و روانی برسند.

چای و داروهای طبیعی برای تقویت دفاع: چای و دم کرده دارای خواص دارویی هستند که به عنوان داروهای خانگی عمل می کنند و سیستم ایمنی بدن ما را تقویت می کنند. اگر به طور مکرر مصرف شوند ، می توانند از بدتر شدن بیماری و و یا ببرونشیت که همان ذات الریه جلوگیری کنند.

نظر خود را بنویسید

avatar