آیا موبایل ها به محافظ صفحه نمایش نیاز دارند

آیا موبایل ها به محافظ صفحه نمایش نیاز دارند

آیا موبایل ها به محافظ صفحه نمایش نیاز دارند؟

در روزهای ابتدایی تلفن های هوشمند ، شما احتمالاً جرات نمی کردید بدون محافظ صفحه و قاب محافظ بدنه که روی دستگاه بسیار ظریف (و بسیار گران قیمت) شما نصب شده است ، از فروشگاه موبایل فروشی خارج شوید.سقوط روی زمین یا هرگونه له شدن در کیف ، شما را با شیشه های خرد شده یا خراشیده ای روبرو می کند که هزینه زیادی برای ترمیم به همراه خواهد داشت.

اما زمان تغییر کرده است و تلفن های هوشمند مانند گذشته شکستنی نیستند.بنابراین آیا محافظ های صفحه نمایش هنوز ارزش دارند؟احتمالاً نه ، مگر اینکه واقعاً با دستگاه خود خشن باشید.

بیشتر تولیدکنندگان گوشی های هوشمند از شیشه های سخت تولید شده توسط کورنینگ برای صفحه نمایش خود استفاده می کنند.بسیاری از اندرویدها با Gorilla Glass عرضه می شوند و این بدان معناست که تلفن شما با هر بار افتادن یا خراشیدگی در تماس با کلیدهای شما ، کمتر آسیب می بینند.

محافظ صفحه نمایش موبایل

صفحات نمایش تلفن در چند سال اخیر از نظر دوام پیشرفت چشمگیری داشته اند.امروزه اکثر تلفن ها از Corning Gorilla Glass استفاده می کنند که بسیار مقاوم در برابر خراش است ، اما کاملاً غیرقابل شکست نیست.Gorilla Glass نیز ممکن است در اثر سقوط بد ترک بخورد.مطمئناً اگر می خواهید از تلفن خود در ازای آسیب احتمالی بیشتر محافظت کنید ، شما را از استفاده از محافظ صفحه نمایش منصرف نمی کنیم.می توانید محافظت مناسبی با هزینه ارزان پیدا کنید.

محافظ صفحه موبایل یک روش عالی و کم هزینه برای محافظت از صفحه آسیب پذیر دستگاه شما است.این به عنوان یک سپر در برابر خراش های کلید و ضایعات تصادفی عمل می کند و در بسیاری از موارد شوک ناشی از سقوط کشنده را جذب می کند.

مزایای داشتن محافظ صفحه نمایش موبایل

  • محافظت در برابر سایش و پارگی روزانه

همه ما تلفن های خود را زیاد مورد استفاده قرار می دهیم و شما احتمالاً هنوز فکر می کنید ، “آیا محافظ صفحه لازم است؟”

چه تلفن خود را در جیب و چه در کیف خود داشته باشید ، محافظت از آسیب پذیرترین و مهمترین عنصر تلفن (البته صفحه نمایش) ضروری است.خرید یک محافظ صفحه موبایل از فروشگاه لوازم جانبی موبایل اصفهان خیال شما را راحت می کند که تلفن شما (به طور فزاینده گران!) در برابر خراش های کوچک و تصادفی محافظت می شود.

  • محافظت در برابر افتادن

اگر شما هنوز در مورد مزایای استفاده از محافظ صفحه موبایل متقاعد نشده اید ، تصور کنید تلفن شما از دست شما به سمت پیاده رو یا شاید بدتر از آن ، کف کاشی حمام افتاده است.در آن لحظه ، احتمالاً آرزو می کنید که کاش چند دلار اضافی برای خرید محافظ صفحه نمایش پرداخته بودید.محافظ صفحه نمایش موبایل به گونه ای طراحی شده اند که خود را فدای تلفن شما می کنند.آنها شوک ناشی از ضربه که گاهی منجر به ترک می شود را جذب می کنند.

  • جلوگیری از علامت انگشت و گرد و غبار

ضربه زدن مداوم بر روی صفحه گوشی می تواند منجر به ایجاد لکه های روی صفحه شود.یک پوشش لیپوفوبیک که روی محافظ صفحه استفاده می شود ، می تواند به جلوگیری از ایجاد چنین اثری از روغن های طبیعی پوست کمک کند.این پوشش همچنین می تواند جمع شدن ذرات گرد و غبار روی صفحه را دفع کند.

مزایای داشتن محافظ صفحه نمایش موبایل

  • افزایش حریم خصوصی

محافظ های صفحه نمایش گوشی به گونه ای مفید هستند که فقط کاربری که دستگاه را مستقیماً جلوی خود نگه داشته است می تواند آنچه را که روی صفحه است ، مشاهده کند.صفحه ممکن است برای کسی که بخواهد از زاویه دیگری بخواند ، کمی مات و ناخوانا به نظر برسد.

  • محافظت از رشد باکتری

محافظ های صفحه موبایل همچنین می توانند به کاهش رشد باکتری ها و کپک هایی که ممکن است با دستگاهی تماس بگیرند کمک کنند – همه اینها باعث ایجاد لکه یا حتی بو در صفحه نمایش می شوند.

اگر شروع به پرسیدن کردید ، “آیا محافظ صفحه موبایل لازم است؟” تاکنون ، مطمئناً متوجه شده اید که تلفن شما شایسته بهترین حفاظت است.به همین دلیل است که ما در فروشگاه پرشین جانبی محافظ صفحه انواع گوشی را با بالاترین استانداردها ارائه می دهیم.

نظر خود را بنویسید

avatar