انواع صفحه کابینت

انواع صفحه کابینت

تعویض یک صفحه کابینت خراشیده ، سوخته ، لکه دار یا ساده می تواند هر آشپزخانه ای را متحول کند و انتخاب مواد مناسب برای صفحه کابینت شما در واقع یک تصمیم بسیار مهم است.به هر حال ، صفحه کابینت تأثیر بسزایی در ارزش خانه شما در آینده خواهد داشت.در این بخش از وب سایت سنگ کورین فراز ، ما می خواهیم محبوب ترین مواد مختلف برای صفحه کابینت را که امروزه در خانه ها نصب می شود به اشتراک بگذاریم.اگر نوع متریالی را که در جستجوی آن هستید در زیر مشاهده نمی کنید ، به ما اطلاع دهید تا در اسرع وقت آن را اضافه کنیم.

میز پیشخوان آشپزخانه بخش مهمی از هر آشپزخانه ای است.اغلب اوقات ، آنها همچنین سرمایه گذاری بزرگی برای یک خانه هستند و به نوبه خود ، می توانند تفاوت بزرگی در ارزش خانه ایجاد کنند.خوشبختانه انواع مختلفی از مواد برای صفحه کابینت وجود دارد: سنگ کورین اصفهان ، سنگ گرانیت ، سنگ مرمر ، بتن و غیره ، این گزینه ها از نظر قیمت ، نگهداری ، دوام و سبک بسیار متفاوت هستند.

صفحه کابینت گرانیت

صفحه کابینت گرانیت

گرانیت در گذشته برای اکثر صاحبان خانه ترجیح داده می شد(در حال حاضر کوارتز محبوبیت بیشتری دارد).صفحات گرانیتی از ظریف ترین و غنی ترین صفحات برای کابینت آشپزخانه هستند.آنها همچنین جزو گران ترین هستند.گرانیت یک سنگ طبیعی با استحکام فوق العاده است.

گرانیت قادر به تحمل گرما است.این محصول در حدود ۳۰۰۰ رنگ مختلف وجود دارد ، قابل توجه و دائمی به نظر می رسد ، برای یک عمر باقی می ماند و نیاز به نگهداری زیادی ندارد.با این حال ، در صورت نصب نادرست یا تحت فشار بودن ، می تواند ترک بخورد.

معایب:گرانیت بسیار گران است و نیاز به درمان آب بندی سالی یکبار دارد.

صفحه کابینت کورین

کورین یک نوع سنگ مصنوعی است و خصوصیاتی شبیه سنگ کوارتز دارد.سنگ کورین یک انتخاب محبوب برای صفحه روی کابینت است.سنگ کورین مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد و قیمت آن در مقایسه با گرانیت و کوارتز ارزان تر است و عمر طولانی دارد.

صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت لمینت

این صفحات ، ارزان قیمت و کاربردی هستند و تمیز کردن آنها آسان است.آنها معمولاً از مواد مصنوعی با روکش پلاستیک و از سطح صاف ساخته می شوند.این سطح معمولاً بدون زحمت تمیز می شود و دارای بافت ها و رنگ های متنوعی است.نگهداری آنها نیز آسان است ، با این حال ثابت شده که تراشه ها و خط و خش ها قابل تعمیر نیستند.همچنین می تواند بسوزد.

صفحه کابینت بتنی

یکی از مزایای عمده بتن این است که کاملاً قابل تنظیم است.می توانید آن را متناسب با نیاز خود رنگ آمیزی و قالب بندی کنید.اگر پیشخوان هایی با اشکال غیر معمول دارید ، بتن ممکن است یک انتخاب ایده آل باشد ، زیرا می تواند به آشپزخانه شما تزئین شود.میزهای بتنی در برابر حرارت و خراش مقاوم هستند.اگر به درستی نصب شوند ، صاف و بسیار بادوام خواهند بود.

نصب صفحات بتنی کاری نیست که بتوانید خودتان انجام دهید ، مگر اینکه مهارت مناسب بتن ریزی را داشته باشید.این بدان معناست که شما به احتمال زیاد باید فردی را برای سفارشی کردن پیشخوان های خود استخدام کنید که ممکن است هزینه بر باشد.

صفحه کابینت کوارتز

کوارتز یک نوع بسیار منحصر به فرد از صفحه پیشخوان است و دوام بیشتری نسبت به اکثر سطوح جامد دارد.کوارتز مورد استفاده در صفحات آشپزخانه یکی از موادی است که برای آشپزخانه ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.در مورد کوارتز هیچ چیز بدی نمی توان گفت ، به استثنای گران بودن آن.با این حال اگر بودجه شما مطلوب است ، بنابراین این نوع میز پیش رو می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

صفحه کابینت کوارتز

سنگ مرمر

مزایا:سنگ مرمر ، مانند بسیاری از انواع دیگر صفحات میز ، در طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها وجود دارد.این یک سطح صاف است و هیچ گونه خراشی ندارد.همچنین در برابر حرارت مقاوم است.

معایب:سنگ مرمر بسیار گران است و دوام چندانی ندارد ، مگر اینکه در مورد آب بندی منظم آن بسیار مراقب باشید.حتی در صورت مهر و موم شدن ، ممکن است در اثر ریختن اسید آسیب دیده یا لک شود.

بهترین متریال برای صفحه کابینت آشپزخانه چیست؟

در گذشته گرانیت یکی از محبوب ترین مواد در آشپزخانه ها بود.با این حال ، امروزه کوارتز و سنگ مصنوعی کورین به ویژه در صفحات کابینت پیشرو بوده اند.در حال حاضر کوارتز محبوب ترین ماده است و روز به روز به طرفداران آن اضافه می شود.

نظر خود را بنویسید

avatar