دلایل مورد نیاز جهت کفسابی

دلایل مورد نیاز جهت کفسابی

اصول اولیه که باید رعایت گردد که اول از همه تمامی نیروها باید دارای بیمه حوادث باشند و شرکت آذین ساب سپاهان تمامی نیروها را بیمه می کند. از دیگر عوامل ایمنی کار می توان به استفاده از دستکش های مخصوص جهت جابه جایی دستگاه و عدم تماس مستقیم دست با دستگاه و همچنین استفاده از چکمه بلند جهت تماس آب به دستگاه و بدن اشاره کرد.

کارفرمایان عزیز توجه داشته باشند که تمامی ایمنی کار از طرف شرکت پیمانکار رعایت گردد.

نکته: شرکت آذین ساب سپاهان جهت ایمنی کار تمامی تمهیدات لازم را اندیشیده است و تمامی موار ایمنی کار را رعایت کرده است.

چرا کفسابی ؟

در کفسابی باید در موارد مختلفی حتما انجام شود :

۱-زمانی که سنگ به تازگی نصب شده مخصوصا در ساختمان های نوساز به علت پستی و بلندی که سنگ ها دارند جلوه ی خوبی به  ساختمان نمی دهند و تنها راه برطرف کردن این پستی و بلندی کفسابی می باشد که باعث همسطح شدن سنگ می شود.

۲- در ساختمان های نوساز بعد از فرش کردن سنگ علاوه بر پستی و بلندی به خاطر جرم های باقیمانده از گچ و سیمان و همچنین رفت و آمد مکرر این جرم ها به درون سنگ نشسته که با شستشوی معمولی برطرف نمی شوند و حتما باید برای رفع این مشکل از کفسابی استفاده کرد.

۳- یکی از دلایل اصلی، که به کفسابی نیاز است پاشیدن مواد شیمیایی از قبیل اسید، جوهر نمک، وایتکس و….می باشد. از آنجایکه این مواد شیمیایی می باشند به درون سنگ نفوذ کرده و متاسفانه جلوه ی بدی به سنگ می دهند. برای رفع این مشکل باید حتما ۱ تا ۳ میلی متر از سنگ تراشیده شود و سنگ ساب کامل بخورد.

۴- در اثر تغییرات آب و هوایی و فشار سرما و گرما سنگ به مرور زمان کدر و فرسوده می شوند و جلوه ی بدی به خود می گیرند برای رفع این مشکل هم باید کفسابی انجام شود و لایه ی رویی سنگ را تراشیده و با ساب کدری و ماتی سنگ را محو کرد.

۵- در اثر رفت و آمدهای زیاد به خصوص در مکان های پر تردد مانند پاساژها، پارکینگ و فرودگاه ها و…. به مرور زمان سنگ ها مات و کدر می شوند و زیبایی خود را از دست می دهند که چاره ای کار کفسابی تا سنگ به زیبایی اولیه خود بازگردد.

                                                                  دلایل مورد نیاز جهت کفسابی

چرا کفسابی آذین ساب ؟

شاید شنیده باشیم حرف با عمل باید یکی باشد

ما از سنگ آیینه می سازیم

شرکت آذین ساب سنگ سابی اصفهان با بیش از ده سال سابقه درخشان در زمینه کفسابی همواره رضایت صد در صدی مشتری را مد نظر قرار داده و با بهره گیری از نیروهای توانمند، کار آزموده، با دانش و مهارت فنی بالا سعی در انجام این امر مهم دارد.

ما همواره سعی می کنیم از اطلاعات به روز و دستگاه ها و روش های نوین در کفسابی استفاده کنیم تا بهترین کار را برای شما مشتریان عزیز به انجام برسانیم.

جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید :

۰۳۱۳۷۸۱۵۰۹۸-۰۹۱۲۹۳۰۸۶۰۷

نظر خود را بنویسید

avatar