عوامل تاثیر گزار بر قیمت سنگ ساختمانی

عوامل تاثیر گزار بر قیمت سنگ ساختمانی

یکی از بزرگترین عواملی که می تواند تعیین کند افراد از کدام سنگ ساختمانی استفاده کنند ، قیمت آن است.امروزه بسیاری از انواع سنگها به راحتی در دسترس هستند و قیمت متفاوتی هم دارند.در مورد انتخاب سنگ گزینه های مختلفی وجود دارد ، با طیف وسیعی از قیمت ها که تقریباً با هر بودجه ای مطابقت دارد.تامین کننده هنگامی که به شما در تصمیم گیری در مورد انتخاب نوع سنگ کمک می کند ، باید همچنین بودجه شما را درخواست کند.

عوامل متعددی قیمت سنگ را تعیین می کنند

عوامل زیادی قیمت سنگ ساختمانی را تعیین می کنند.در دسترس بودن ، تقاضای بازار ، کیفیت و حمل و نقل از جمله مواردی است که بر قیمت سنگ انتخابی شما تأثیر می گذارد.وقتی بودجه مشخصی دارید ، این می تواند یک مزیت باشد ، زیرا راحت تر میتوانید بهترین نوع سنگ را متناسب با نیاز و بودجه خود از فروشگاه سنگ اصفهان انتخاب کنید.

  • در دسترس بودن : در دسترس بودن یا نبودن سنگ بر قیمت آن تاثیر خواهد گذاشت.معمولاً اگر به سختی می توان سنگ را به دست آورد ، می توان انتظار داشت که قیمت گران تر باشد.
  • اندازه سنگ: همه اسلب سنگی در اندازه مورد نیاز برای پروژه شما موجود نیست.ممکن است یک تخته سنگ متناسب با طرح پروژه شما نباشد و شما مجبور شوید یک قطعه اضافی سفارش دهید.قیمت را می توان با اندازه سنگ و میزان ضایعات بلوک ها در رابطه با پروژه به پایان رسیده تعیین کرد.
  • ضخامت سنگ: ضخامت سنگ نیز می تواند بر قیمت تاثیر بگذارد.هرچه محصول ضخیم تر باشد ، معمولاً گران تر است.بسته به نیاز شما ، هرچه سنگ ضخیم تر باشد ، می توانید انتظار پرداخت بیشتر را داشته باشید.
  • زیبایی شناسی سنگ (کیفیت ، رنگ ، طراحی): ظاهر سنگ ساده ترین و مشهودترین شاخص قیمت است.صفحات سنگی با سایه های رنگی کمیاب گران تر هستند ، مانند قرمز ، آبی ، بنفش و غیره.سنگی که از نظر رنگ بسیار یکدست است و هیچ حرکت یا رگه ای در دال ندارد ، بسیار فراوان تر و در نتیجه هزینه کمتری دارد.
  • نوع سنگ:سنگ ها بطورکلی به دو دسته سنگ مصنوعی و طبیعی تقسیم بندی می شوند و معمولا قیمت سنگ های طبیعی بیشتر از سنگ های مصنوعی است.
  • کیفیت (درجه) سنگ: درجه سنگ متغیر مهمی در قیمت و کیفیت سنگ است.سه درجه برای سنگ طبیعی وجود دارد: تجاری ، استاندارد و درجه ۱٫سنگ درجه ۱ بهترین انتخاب است و گران تر است.به طور خلاصه ، درجه سنگ با قیمت سنگ ارتباط مستقیم دارد و کیفیت (درجه) به قیمت مربوط می شود.

قیمت سنگ ساختمانی

انواع سنگ طبیعی

انواع مختلفی از سنگ طبیعی وجود دارد که بین صاحبان خانه ها محبوب است.گرانیت ، سنگ مرمر و کوارتزیت انواع مورد علاقه سنگ طبیعی هستند که توسط صاحبان خانه استفاده می شوند.هر یک از انواع سنگ های فوق دارای ترکیب زمین شناسی ، سختی و رنگ متفاوتی هستند که همه می توانند به تفاوت قیمت کمک کنند.

منشا سنگ

منشا سنگ طبیعی نیز عامل متمایز کننده قیمت و کیفیت سنگ است.برزیل ، ایتالیا ، هند و چین کشورهای صادر کننده سنگ طبیعی هستند.سنگی که از چین سرچشمه می گیرد به دلیل هزینه کم نیروی کار و رنگهای غیر عجیب و غریب بسیار ارزان تر از سنگ سایر مناطق است.

ایتالیا گرانترین سنگ های مرمر جهان را به دلیل زیبایی و کمترین میزان عرضه دارد.برزیل و هند مقدار زیادی از معادن سنگ طبیعی دارند و در درجه اول گرانیت صادر می کنند و در حالی که هر دو منطقه دارای مواد بسیار عجیب و غریب هستند ، هیچ یک از آنها کیفیت و رنگ سنگ مرمر ایتالیا را ندارند.

در نتیجه ، قیمت و کیفیت سنگ طبیعی بستگی به رنگ ، نوع ، درجه و منشاء سنگ دارد.با این حال ، ممکن است یک سنگ با کیفیت خوب با بودجه محدود داشته باشید و سنگ فروشی اصفهان می تواند بر اساس استفاده ، نیاز و بودجه شما در جستجو به شما کمک کند.

قیمت سنگ

چه عواملی بر قیمت سنگ های مصنوعی تأثیر می گذارد؟

سنگ مصنوعی یک جایگزین بسیار محبوب برای سنگ طبیعی است:مقاوم در برابر حرارت و لکه ، تمیز کردن آسان و قوی است.این همچنین یک سرمایه گذاری است که سالها به طول می انجامد – بنابراین مهم است که شما انتخاب درست را انجام دهید.

یکی از بزرگترین عواملی که بر خرید شما تأثیر می گذارد ، قیمت آن است که بسته به نوع سنگ مهندسی شده شما می تواند بطور قابل توجهی متفاوت باشد.

  • سنگهای مصنوعی بر اساس میزان سختی تولید آنها قیمت گذاری می شوند.
  • سنگهای سفید خالص هنوز گرانتر هستند ، زیرا تهیه سنگ سفید بی عیب و نقص دشوار است.
  • ظاهر طبیعی تر ، گران ترین نوع سنگ مهندسی شده است ، زیرا ساخت آنها سخت تر است و اغلب دست ساز هستند.

نظر خود را بنویسید

avatar