کاربرد جعبه های هارد باکس

کاربرد جعبه های هارد باکس

جعبه هارد باکس اصطلاحی است که در بین مردم بسیار شناخته شده نیست و می توانیم آن را به عنوان چمدان یا کیف محافظ برای سفر یا پرواز تفسیر کنیم، اما اگر کلمه قفسه یا جعبه سخت آلومینیومی را نام ببریم، می توانیم آن را به راحتی به یک جعبه ظرف یا چمدان محافظ برای حمل و نقل مرتبط کنیم. در ادامه به کاربردهای این جعبه های آلومینیومی اشاره می کنیم.

۱- جعبه هارد باکس برای ابزارآلات موسیقی

از تجهیزات جعبه های هارد باکس، در اصل مورد استفاده گروه های موسیقی راک قرار گرفتند، که در تور های کنسرت می توانستیم آن ها را روی صحنه مشاهده کنیم، که به طور گسترده ای برای ذخیره، حمل و محافظت از آلات موسیقی آن ها، چراغ های رباتیک، تمام اتصالات، کابل ها، تمام تدارکات لازم استفاده می شود.

هاردباکس گیتار

کاربرد جعبه های هارد باکس

۲- جعبه هارد باکس برای ذخیره و حمل دستگاه های برنامه نویس

در حال حاضر آن ها به طور گسترده ای در همه زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرند، به عنوان مثال برنامه نویسان تلویزیونی از آن ها برای انتقال از صفحه نمایش تلویزیون، آنتن های ماهواره ای، دوربین های ویدئویی، تجهیزات انتقال بسیار گران قیمت استفاده می کنند که ارزش حمل و نقل آن ها، شیوه ای بسیار کاربردی و ایمن را دارد. تصور کنید که خبرنگار کانال تلویزیونی باید از میکروفون استفاده کند، که در یک قفسه یا قاب محکم حمل نمی شود تا از ضربه یا آسیب جلوگیری کند، مطمئن ترین چیز این است که او برای عدم انجام اقدامات احتیاطی ناراحتی خواهد داشت.

۳- هارد باکس برای حمل و نقل ایمن هواپیما های بدون سرنشین

برای حمل آسان و صحیح تجهیزات یا دستگاه های ظریف با ارزش زیاد، جعبه های قفسه ای با چرخ تولید می شود. یک قفسه متحرک برای حمل و نقل یک هواپیمای بدون سرنشین تولید شده است که برای آن تحت اقدامات خاصی از دستگاه طراحی شده است. طراحی کاربردی آن دارای ساختار متحرک با کاستور های لاستیکی است که به ما امکان می دهد تا محفظه سفت و سخت را عملاً فقط با یک حرکت ملایم حرکت داده و توسط سیستم ترمز آن در هر یک از کاستورها ترمزگیری کنیم، که برای کف های ناهموار ایده آل است.

۴- هارد باکس مخصوص صفحه نمایش تلویزیون های پلاسما

بسیار معمول است که شرکت های تبلیغاتی، شرکت های تدارکات رویداد، اجاره تلویزیون اختصاصی، شرکت های سمعی و بصری، برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود رویدادهایی را انجام دهند و برای این منظور از صفحه نمایش های تلویزیونی، استفاده می کنند. به طور مکرر شما باید این تجهیزات را حمل کنید تا مانع از آسیب دیدن صفحه نمایش یا دستگاه های پخش کننده ویدئو شوید. ما توصیه می کنیم برای محافظت، ذخیره و حمل و نقل این مانیتورها از یک جعبه هارد باکس آلومینیومی محافظ استفاده کنید، با روکش داخلی از فوم با چگالی بالا که شوک یا حرکات ناگهانی را که ممکن است باعث خرابی تجهیزات الکترونیکی شود و هزینه های اضافی را برای تعمیر تلویزیون شما ایجاد کند، جذب می کند.

همچنین اگر نیاز به حمل بیش از دو ۲ صفحه نمایش دارید، می توانید یک قاب محافظ برای دو تلویزیون در یک جعبه و لوازم جانبی یا کابل هایی که برای پروژه یا درخواست پروژه خود درخواست می کنید، سفارش دهید.

زوایای آلومینیومی شکاف دار به ضخامت ۲ میلی متر و عرض ۱ اینچ باعث تقویت و محافظت از لبه های تلویزیون در برابر ضربات احتمالی با پروفیل بسته شدن هیبریدی می شود و بدون هیچ زحمتی به طور کامل با جعبه با درپوش مطابقت دارد زیرا این مشخصات منحصرا برای این نوع پروژه ها طراحی شده است.

۵- جعبه هارد باکس برای ذخیره و حمل تجهیزات ظریف چراغ ها

اگر برای حمل و نقل هرگونه تجهیزات خاص نیاز به ساخت یک جعبه یا قفسه سفت و سخت دارید، با خوشحالی با ما تماس بگیرید ما با شما همکاری خواهیم کرد، فقط اندازه گیری تجهیزات مورد نظر برای حمل داخل قفسه را در نظر بگیرید و ما برای شما یک پیشنهاد با توجه به نیاز شما ارسال می کنیم.

جعبه هارد باکس صنعتی

ما هارد باکس صنعتی را برای تجهیزاتی مانند میکروفون، دوربین فیلمبرداری، تجهیزات شرکت های نفتی، ابزارهای اندازه گیری، کروماتوگراف، چراغ های LED h2o، برای تلویزیون، تجهیزات پزشکی، تجهیزات اندازه گیری ظریف برای صنایع نظامی، آلات موسیقی، میکسرهای نور، تولید می کنیم. برای ثبت سفارش فقط کافیست در سایت سازه پایش سلامت سپاس، وارد شوید و از طریق تلفنی یا حضوری خرید کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar