مزایا و معایب نرده فلزی

مزایا و معایب نرده فلزی

هنگام انتخاب نرده راه پله ، ما اغلب با یک تصمیم دشوار و مهم در ارتباط با موادی که باید از آن انتخاب شود روبرو می شویم ، چون نرده ها از مواد مختلف ساخته شده اند و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.در میان همه مواد ، فلزات به دلیل دوام و استحکام آن به عنوان مواد مورد علاقه تبدیل شده اند.رایج ترین نرده ها از جنس فلز ساخته شده اند.یک راه حل متداول همچنین شامل نرده های ساخته شده از چوب است ، اما این ماده ای است که طول عمر بسیار کمتری نسبت به فولاد ضد زنگ دارد.از آنجا که چوب نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر دارد ، نرده های چوبی کمتر از نرده های فلزی مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای نرده های فلزی

امروزه معماران ، طراحان ، دکوراتورها و صاحبان خانه با هم همکاری می کنند تا طراحی های بیرونی و داخلی خاص و منحصر به فردی ایجاد کنند.پله ها با نرده های فلزی بر اصالت طراحی داخلی یا خارجی تأکید می کنند و می توانند جلوه ای پیچیده و ظریف به خانه ، ظاهری براق و معاصر ، حتی احساس عظمت خاصی به خانه ببخشند.

آپارتمان ، خانه ، دفتر ، مجتمع های ورزشی ، مراکز خرید ، ساختمان های اداری و مراکز تجاری – در هر مکانی می توانید پله ها با نرده های فلزی پیدا کنید.آنها می توانند هر شکلی داشته باشند-مستقیم ، منحنی ، دایره ای ، مارپیچی و غیره.از نظر جنس ، نرده های فلزی را می توان از فولاد خام ، آهن فرفورژه ، آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ ، فولاد گالوانیزه و غیره تولید کرد.

برخلاف نرده های PVC ، شیشه و چوب ، نرده های فلزی مزایای خاص خود را دارند.در زیر چند مزیت نرده فلزی توسط متخصصان در فروشگاه نرده استیل در شیراز آورده شده است.

مزایای نرده های فلزی

  • نرده های فلزی با دوام هستند ،زیرا مانند چوب ترک نمی خورند و دچار خوردگی نمی شوند.
  • ایجاد طرح های شخصی با این موارد امکان پذیر است.
  • بسته به سبک زندگی و بودجه ، می توان آنها را از محصولات ریخته گری یا تخت تهیه کرد.
  • فلز نسبتاً بهتر از PVC و چوب است ، به ویژه در شرایط بیرونی.
  • هزینه کم تعمیر و نگهداری بزرگترین مزیت نرده های فلزی است.پاک کردن با یک پارچه مرطوب تنها چیزی است که برای تمیز کردن نیاز دارد.
  • اگر قصد دارید نرده های فلزی را در خارج از منزل نصب کنید ، بسیار مفیدتر است ،زیرا فلز بهتر می تواند در برابر شرایط سخت بیرونی مقاومت کند.
  • با استفاده از پوشش قدرت می توان عمر نرده های فلزی را ۲۵-۳۰ سال افزایش داد.این بدان معناست که مجبور نیستید هر چند سال یکبار برای جایگزینی آنها هزینه کنید.
  • نرده های چوبی ممکن است با گذشت زمان دچار ترک شوند.نرده های فلزی شکل خود را از دست نمی دهند ، ترک نخورده ، تار و پوسیده نمی شوند.
  • نصب و راه اندازی نرده های فلزی آسان است که هزینه ساخت و ساز را در مقایسه با گزینه های جایگزین کمتر می کند.یک نرده از جنس استنلس استیل ، آهنی یا آلومینیومی ،پس از نصب ،  جذابیت و ارزش زیبایی را به ملک شما می بخشد.
  • نرده های فلزی از مواد قابل بازیافت هستند.منابع و حفاظت از طبیعت نگرانی جدی بسیاری از مردم است ، بنابراین انتخاب راه پله های فلزی تصمیم آگاهانه ای برای محیط زیست است.

نرده فلزی بادوام یک انتخاب عالی و سرمایه گذاری طولانی مدت است

فروش نرده استیل در شیراز

نرده های فلزی با توجه به افزایش دوام محصول ، مناسب ترین راه حل به نظر می رسند.متأسفانه یک نقطه ضعف مهم نرده های فلزی راه پله قیمت نسبتاً بالای آن است ، اما با توجه به دوام بیشتر مصالح آن ، چنین سرمایه گذاری مطمئناً در زمان نسبتاً کوتاهی “هزینه خود را پرداخت خواهد کرد”.ما نرده های فلزی را که اطمینان خاطر ، بالاترین کیفیت و همچنین ظاهر عالی را که سالها شما را همراهی می کند ، توصیه می کنیم.

استیل متداول ترین فلز برای ساخت نرده است ،زیرا دارای دوام و استحکام است ، علاوه بر این نسبتاً سبک تر از سایر فلزات است.استیل همچنین می تواند درخشندگی خود را برای مدت طولانی حفظ کند و بنابراین تعمیر و نگهداری آن بسیار کم است.مهمتر از همه ، نرده استیل در شیراز ظاهری مدرن به ساختار می بخشد.

نظر خود را بنویسید

avatar