شهر جدید صدرا

شهر جدید صدرا

شهر جدید صدرا در مجاورت پایتخت فرهنگی ایران مکان‌یابی شده، و در منطقه ای خوش آب و هوا موسوم به (دشت آهوچر) که بیش از ۳۰۰ متر مرتفع تر از شیراز است و با آب و هوای معتدل کوهستانی محیطی دل چسب، شرایط اقلیمی دلپذیر را برای شهروندان فراهم کرده است

 راه های دسترسی فراوان اعم از اتوبان بزرگ شیراز  اصفهان که از صدرا گذر می‌کند و طراحی مدرن شهری نوید دهنده آینده روشن این شهر است.

پروژه های عظیم باغشهری یکی از ویژگی های برجسته و راهکار های هوشمندانه برای سالم سازی محیط شهر می باشد.

ساخت و طراحی چندین دانشگاه و مراکز آموزش عالی از جمله دانشکده علوم انسانی و فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۲۰۰۰۰ هزار نفر دانشجو و انتقال دانشکده علوم پزشکی به این شهر و مکان یابی و ساخت و تکمیل دانشگاه صنعتی دوم شیراز در شهر صدرا از جمله مزایای این شهر هستند

و املاک نادری ، مشاور املاک در شهر صدرا شیراز  مفتخر است که راهنما و مشاور شما در امر سرمایه گذاری و حتی استفاده نمودن از آب و هوای نمونه شهر صدرا هستیم.

با آینده نگری و طراحی خاص در شهر جدید صدرا (شهر آینده) حدود ۱۵ پروژه مسکن مهر احداث و راه اندازی شده که این امر باعث بر گسترده شدن مساحت این شهر بوده.

با سرمایه گذاری عده ی کثیری از سرمایه گذاران به نام شیراز و حتی کشور در این شهر باعث بر مدرنیته شدن آن شده و شهر را بصورت روز افزون در حال پیشرفت ساخته است.

از سرمایه گذاری های عظیم این شهر در مرحله اول می‌توان به مجموعه گرین لند که با مساحتی در حال فعالیت میباشد، و پروژه هایی همچون هتل رز، مجموعه IranLand، مجموعه موج های آبی که در دست احداث هست، پروژه عظیم و خارق العاده خلیج فارس که در ورودی جاده صدرا احداث گردیده، این مجموعه دارای دو بخش بزرگ، هتل و مجتمع تجاری تفریحی با مساحت و معماری شگفت انگیز یکی از بزرگترین مجموعه کشور به شمار می آید.

از پروژه های عظیم پزشکی که در سطح خاورمیانه حرف اول جامعه پزشکی رو میزنند می‌توان به پروژه بسیار عظیم بیمارستان تخصصی پیوند اعضا ابن سینا و بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی امیرالمؤمنین اشاره کرد.

در شهر جدید صدرا به طور کلی سه نوع آپارتمان داریم که اعم از آپارتمان مسکن مهر، آپارتمان ارگان ساز و انبوه ساز، و در آخر آپارتمان شخصی ساز کم واحد که هر کدام از این آپارتمان ها از لحاظ استفاده متریال متفاوت هستند.

بعد از آپارتمان می‌رسیم به منزل های ویلایی یک تا سه طبقه که نسبت به لوکیشن و نقشه برداری شهرداری طبقات متغیر میشود.

و مهمترین بخش یا قسمت این شهر مجموعه های عظیم باغشهری هستن که در چندین نقطه این شهر خوش آب و هوا واقع شده و با معماری خاص و خارق العاده باعث زیبایی بدون وصف این شهر گشته است.

نظر خود را بنویسید

avatar