دوربین ۳۶۰ درجه و کاربرد آن

دوربین ۳۶۰ درجه و کاربرد آن

امروزه دوربین های ۳۶۰ درجه خودروها از جدیدترین تکنولوژی های ماشین های مدرن به حساب می آیند. می‌توان بیان کرد که استفاده از دوربین‌ه۳۶۰ درجه در خودروهای جدید ادامه تحولاتی می باشد که آغاز آن ورود تکنولوژی دوربین صنعت خودروسازی به حساب می‌آید .در حالت کلی کمپانی های خودروسازی پس از تهویه دوربین های دنده عقب در محصولات خود و مشاهده مزایای بسیار زیاد آنها در راستای تلاش برای ارتقاء سطح امنیتی و همچنین آپشن های ماشین های جدید و مدرن از دوربین های مختلف استفاده کردند تا مردم بتوانند به راحتی در رانندگی از این دوربین ها استفاده نمایید.
در ادامه مقاله ما می خواهیم در مورد دوربین های ۳۶۰ درجه و کاربرد آن ها توضیح دهیم تا بتوانید در خرید ماشین های مختلف به راحتی هایشان را در مورد دوربین ها متوجه شوید.

شرکت اصفهان دوربین با داشتن انواع دوربین مداربسته اماده انجام کلیه خدمات در صنعت دوربین مداربسته اصفهان میباشد.

دوربین ۳۶۰ درجه خودرو چیست و کارکرد آنها به چگونه میباشد؟

امروزه ساخت ماشین های مختلف و آپشن دار برخی از خودروها به دوربین های جانبی مجهز شدند که از طریق تصاویر می توانید نمای بهتری نسبت به نواحی جانبی خودرو های مختلف داشته باشید. امروزه دوربین هوشمند در ماشین ها افزایش پیدا کرد و به خودروهای افزوده شده به نوعی صنعت خودروسازی را به جلو بردن و یک انقلاب بزرگ را به وجود آوردند. در این افزایش دوربین های ۳۶۰ درجه در ماشین‌های مدرن یکی از ساده ترین راه ها برای رانندگی آسان و امنیت بیشتر بود. زمان زیادی نگذشت که تعداد دوربین های استفاده شده در ماشین ها و اتومبیل ها بیشتر شد که در این صورت راننده می توانست به راحتی به تصاویر دوربین‌ها از نماهای مختلف دسترسی پیدا کنند و رانندگی بهتر و همچنین امن تری را تجربه نماید.

مزایا و کارکرد دوربین های ۳۶۰ درجه:

به واسطه استفاده از دوربین های ۳۶۰ درجه در پشت فرمون آپشن‌های بسیار زیادی به ماشین های مدرن اضافه شده که شما تفاوت را با استفاده از دوربین‌های ۳۶۰ درجه در ماشین‌های خود تجربه نمایید که در ادامه بیشتر در مورد آنها توضیح می دهیم.
یکی از مزایای مهم دوربین ۳۶۰ درجه در زمان پارک کردن اتفاق می‌افتد که شما در هنگام پارک کردن ماشین می‌تواند به طور ساده این کار را انجام نمایید چرا که راننده به طور زنده موقعیت خودرو خود را زیر نظر دلرد و به راحتی می توانید ماشین خود را از پارک بیرون آورد یا پارک کند در این صورت می‌توانیم بگوییم که احتمال برخورد ماشین هایتان با ماشین های دیگر کمتر شود و شما دیگر نگرانی ندارید که در هنگام پارک کردن ماشین های ساده با ماشین های دیگری برخورد کند.
دیگر از مزایای دوربین های ۳۶۰ درجه این می باشد که در هنگام عبور از کوچه های بسیار کوچک و باریک شما می توانید به راحتی با استفاده از دوربین های ۳۶۰ درجه سیستم ماشین خود را کنترل نمایید و به راحتی از درب های پارکینگ یا از کوچه های تنگ و باریک ماشینتان به جایی برخورد می‌کند یا در هنگام بیرون آوردن ماشین از پارکینگ ماشین دیگری برخورد می کنید.
دیگر مزایای استفاده از این دوربین ها این می باشد که پس از وقوع تصادف با خودرو تان می توان تصویر های دریافتی را بازبینی کنید که این کمک بسیار زیادی به بازبینی حادثه پس از تصادف به شما خواهد کرد.
در بسیاری از خودروها در زمانی که دوربین‌های ۳۶۰ درجه بر روی آنها نصب شده اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی و سرعت خودروها به تصویر زمینه اضافه شده که این اطلاعات در بررسی حوادث احتمالی را بیشتر کاهش می دهد و شما به راحتی می تواند رانندگی امنی را تجربه نمایید.
در برخی از مدل های دوربین های ۳۶۰ درجه بر روی سیستم‌های ماشین های مدرن نصب می شوند اطلاعات از موقعیت خودرو برای صاحبان ارسال می شود و به این صورت در فرآیند یافتن خودرو در زمانی که سرقت شده شما می‌توانید به‌راحتی خودرو خود را پیدا نمایید یا به پلیس اطلاع دهید.
همانطور که در مطالب قبلی اشاره کردیم بسیاری از خودروهای مدرن که امروزه در حال تولید در کشورهای مختلف می باشند که دوربین ۳۶۰ درجه و دیگر آپشن‌ها مجهز میباشند در این میان بسیاری از خودروهای به روز در بازار وجود دارند که از آپشن دوربین ۳۶۰ درجه غافل هستند در این صورت امکان نصب برای خودروهای مختلف وجود دارد که شما می توانید برای نصب کردن این نوع دوربین ها بر روی ماشین های خود به نمایندگی های مختلف مراجعه کنید و از آن برخوردار شوید مختلف برای نصب این دوربین‌ها بر روی ماشین های خود استفاده نمایید.

قابلیت های دوربین های ۳۶۰ درجه:

دارای حسگر قوی می باشد
این دوربین ها دارای حسگر ای می باشند که سریعاً باعث می شود هرگونه ضربه ای با سرعت نور حساسیت نشان دهند و اقدام به فیلمبرداری کنند. همین موضوع باعث شده که دوربین‌ها به عنوان نگهبان هوشمند عمل کند و هرگونه حادثه را ضبط نمایند -همچنین استفاده از این حسگرها در دوربین ها در حالت عادی خاموش باشند.
برقراری ارتباط با تلفن‌های هوشمند شما


بزرگترین ویژگی های دوربین های ۳۶۰ درجه بر روی خودروهای شما می‌تواند اتصال شان به تلفن های هوشمند تا باشد. امروز همه ما می توان از تلفن های هوشمند استفاده های مختلف می کنیم به همین دلیل دیگر از استفاده ما از تلفن‌های هوشمند اتصال شان به دوربین‌های ماشین بوده و دارای سیستم های بسیار قوی می باشند که به دارندگان این امکان را خواهید داشت تا دوربین ها را از طریق یک نرم افزار بسیار قوی به تلفن‌های همراه خود نصب نمایند که این ویژگی باعث می شود تا با خیال آسوده به کارهای روزمره خود برساند و هر ساعت یکبار از طریق تلفن همراه خود ماشین‌های خود را چک نمایند.
در آخر شما باید بدانید که این نوع دوربین ها قابلیت بسیار زیاد دارند که در این مقاله ما به چند نوع از آنها اشاره کرد. اما شما باید بدانید که قابلیت های دیگر دوربین ۳۶۰ درجه و کاربرد ان دید درشب بودن آنها و یا چند بودن آنهاست که این حال یکی از مهمترین مزایای این نوع دوربین ها به حساب می آین.دو شما می توانید در هنگام خرید ماشین های تان به دارا بودن آپشن های مختلفی چون دوربین ۳۶۰ درجه و دیگر آپشن‌ها دقت نمایید تا پس از خرید ماشین مجبور نباشید به طور مجدد دوربین‌های خود را بر روی شان نصب نمایید.

دوربین های لامپی نیز گاها قابلیت ۳۶۰ درجه ایی دارند که میتوانند گزینه خوبی برای خرید باشند.

برای خرید دوربین لامپی مخفی اصفهان کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar