نکات مهم در خرید کت و شلوار برای آقایان شیک پوش

نکات مهم در خرید کت و شلوار برای آقایان شیک پوش

خرید یک کت و شلوار جدید زمانی که نمی دانید به دنبال چه هستید می تواند گیج کننده باشد.تصمیمات زیادی درگیر است و مواد، رنگ، تناسب و سبک های زیادی برای انتخاب وجود دارد و انتخاب کت و شلوار نامناسب می تواند برای شما هزینه زیادی داشته باشد!در این مقاله، ما در زمان و هزینه شما و به طور کلی از سردرد صرفه جویی می کنیم!ما نکات مهم در خرید کت و شلوار مردانه را ارائه میدهیم و دقیقا توضیح می دهیم که هنگام خرید باید به دنبال چه چیزی باشید.

نکات مهم در خرید کت و شلوار مردانه

خرید یک دست کت و شلوار از تولیدی کت و شلوار مردانه می تواند یک کار دلهره آور در حد خرید یک ماشین یا خانه باشد.جدا از بودجه در دسترس شما، عواملی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.اینها نکاتی است که باید در نظر بگیرید:

  • خرید کت و شلوار آنلاین یا آفلاین؟

اولین قدم شما این است که تصمیم بگیرید: آیا کت و شلوار خود را آنلاین می‌خرید یا آفلاین؟ کدام بهتر است؟ این بستگی به شما دارد.اگر راحتی می‌خواهید، بهترین انتخاب همیشه آنلاین خواهد بود.برای راحتی، هیچ چیز بهتر از خرید آنلاین نیست.می توانید در ساعت ۲ بامداد با لباس زیر یک دست suit سفارشی بخرید.

اگر به سرعت به یک کت و شلوار نیاز دارید – باید وارد یک فروشگاه شوید.می‌توانید ۳۰ دقیقه را با متخصصی بگذرانید که می‌تواند نوع بدن شما و سبک‌ها و رنگ‌هایی که برای شما بهترین است را تشخیص دهد و در پایان شما بهترین را انتخاب کنید.

راهنمای جامع خرید کت و شلوار

  • بودجه خود را در نظر بگیرید

غیرممکن است که بودجه شما تصمیمات خرید شما را تحت تأثیر قرار ندهد.قبل از خرید ،بودجه خود را تعیین کنید تا بتوانید متناسب با آن بهترین را انتخاب کنید و اما توصیه ما در مورد خرید کت و شلوار همان است که برای هر محصولی پیشنهاد می دهیم: بهترین کیفیتی را که می توانید بخرید.در حالی که شما می توانید کت و شلوارهای ارزان قیمتی پیدا کنید ، اینها اغلب از پارچه هایی ساخته می شوند که شامل مواد مصنوعی مانند پلی استر یا ابریشم مصنوعی هستند و همه میدانید که اینها کیفیت خوبی ندارند.

  • پارچه خود را انتخاب کنید

اگر پول دارید، به دنبال یک کت و شلوار ۱۰۰٪ پشم باشید – این یک شاخص عالی از کیفیت است.از آنجایی که پشم یک ماده گران قیمت است، ترکیباتی را نیز خواهید دید – ۷۰٪، ۵۰٪، ۳۰٪ پشم.ترکیب ها لزوما بد نیستند – آنها پول زیادی برای شما صرفه جویی می کنند.اما آنها نشانه ای از کت و شلوار پایین تر هستند.بسته به موقعیت، پارچه های دیگری نیز برای خرید suit وجود دارد :کت و شلوارهای کتانی و پلی استر که جایگزین ارزان تری برای پشم هستند.با این حال، هر کت و شلواری که با پلی استر ساخته شده باشد، از نظر ظاهری ارزان است.همچنین به خوبی تنفس نمی کند.

  • عملکرد مهمتر از مد دارد

شما می خواهید کت و شلواری بخرید که تا چند سال به شما خدمت کند – نه یک روند مد که یک سال دیگر از مد می افتد.از رنگ ها و الگوهای مد روز دوری کنید.کت و شلوارهای با کیفیت ،گران هستند و برای ماندگاری طراحی شده اند، بنابراین نمی خواهید یک کمد کامل از کت و شلوارهای چهارخانه ای بنفش مخملی یا قرمز داشته باشید!هنگام خرید از طرح های سنتی تر استفاده کنید تا بیشترین بهره را از مجموعه خود ببرید.

  • انتخاب رنگ ها و الگوها

کت و شلواری که برای عروسی مناسب است ، می تواند با کت و شلوار سازمانی ، متفاوت باشد.اگر اولین suit خود را می خرید، یک مجموعه سرمه ای ساده تهیه کنید.این همه کاره ترین خواهد بود.همانطور که مجموعه کت و شلوار خود را می سازید، نمونه های خاکستری یا مشکی و سپس قهوه ای و رنگ های خاکی را اضافه کنید.

نکات خرید کت و شلوار

  • دکمه های کت و شلوار

هنگام خرید متوجه خواهید شد که کت و شلوارهای یک، دو، سه، چهار و حتی پنج دکمه وجود دارد.از یک، چهار و پنج دکمه دوری کنید.برای ۹۵ درصد از شما، نمونه دو دکمه بهترین انتخاب خواهد بود.این یک ظاهر کلاسیک عالی است.اگر قدتان بلندتر است و می‌خواهید کمی رسمی‌تر به نظر برسید، می‌توانید نمونه ای با سه دکمه انتخاب کنید.

کلام آخر

خرید کت و شلوار مناسب نیاز به یک رویکرد تا حدودی جامع دارد.نکات و راهنمای خرید بالا اطلاعات کاربردی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از آنها به عنوان نقطه شروع در سفر خرید خود استفاده کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar