نکات نگهداری جاروبرقی

نکات نگهداری جاروبرقی

جاروبرقی وسیله ای است که میتواند به تمیزی خانه شما کمک شایانی نماید اما برای آنکه جاروبرقی پرقدرت و با مکش بالا باقی بماند رعایت یک سری نکات خاص که به آن اشاره خواهیم کرد الزامی است:

برای خرید از عمده فروش جاروبرقی اینجا کلیک کنید.

  • نکته اول

    لطفا هنگام استفاده از جاروبرقی مراقب بدنه جارو با در و دیوار خانه یا محلی که در حال تمیز کردن آن هستید باشید.

  • نکته دوم

    همچنین سعی کنیددکمه های آن را با دست فشار دهید و اگر مایل به تغییر دکمه های جاروبرقی خود با پا هستید این کار را با فشار بسیار ملایم انجام دهیدو از ضربه زدن محکم به دکمه ها خودداری نمایید.

  • نکته سوم

    بعد از بدنه جارو و کلید آن به سراغ لوله خرطومی میرویم.برخی افراد در موقع استفاده از جاروبرقی آنرا به کمک خرطومی جابجا میکنند در حالی که با این حرکت بیشتر اتصالات لوله و جارو ضعیف شده و همچنین لوله به مرور از بین میرود.

  • نکته چهارم

    در مورد سیم جاروبرقی نیز آن را بیش از حد نکشید و در مدل های دارای سیم جمع کن بیشتر از علامت تعیین شده روی سیم آنرا بیرون نکشید.این کار باعث آسیب به سیستم سیم جمع کن جارو و حتی خود سیم جارو خواهد زد.

  • نکته پنجم

    از جارو تنها به اندازه توان و قابلیتی که برای آن طراحی شده استفاده نمایید. برای مثال از جاروبرقی که برای جمع کردن گردو خاک طراحی شده برای جمع کردن مایعات استفاده نکنید.همچنین روی سرامیک خیلی از جاروبرقی استفاده نکنید تا هم دستگاه شما خراب نشود و هم احتمال شکستن سرامیکها در اثر ضربه احتمالی کاهش یابد.

  • نکته ششم

    از مهمترین قسمتهای جاروبرقی کیسه و فیلتر آن میباشد.سعی کنید با بازرسی منظم کیسه از تمیز بودن آن مطمئن شوید.همچنین در مورد فیلتر نیز زمان تعویضش را از فروشنده و یا نمایندگان خدمات پس از فروش گروه تولیدی ساتیا بپرسید.

  • و نکته پایانی

    به یاد داشته باشید که نباید از جاروبرقی به مدت زمان طولانی استفاده نمایید.برای مثال بعد از تمیز کردن هر اتاق چند دقیقه به جارو استراحت بدهید تا حرارات موتور بیش از اندازه زیاد نشود.

نظر خود را بنویسید

avatar