کسب درآمد از ضایعات فلزی

کسب درآمد از ضایعات فلزی

امیدواریم از این مقاله که توسط آهن فروشی اهواز ارائه شده است ، اطلاعات مفیدی در مورد نحوه کسب درآمد از ضایعات فلزی بدست آورید.

وقتی محصولات فلزی که در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم دیگر مفید نباشند ، دور ریخته می شوند یا بازیافت می شوند.اگر محصولات فلزی قابل بازیافت را به مراکز بازیافت ببرید ؛ نه تنها به محیط زیست سود میرسانید ، بلکه سریع پول درمی آورید.این بدان دلیل است که فلز بازیافتی به همان اندازه فلز تازه استخراج شده و جعلی برای تولیدکنندگان و سازندگان مفید است.

با توجه به اینکه برخی از فلزات را می توان بارها و بارها بازیافت کنید ، ارائه قراضه فلزات به مراکز بازیافت می تواند بسیار سودآور باشد.بازیافت فلز ، کاری نیست که بدون بررسی دقیق انجام شود ، زیرا استفاده حداکثری از قراضه به مهارت و دانش خاصی احتیاج دارد.

انواع مختلف فلزات قابل بازیافت

وقتی نوبت به بازیافت فلز می رسد ، درک تفاوت بین فلزات آهنی و غیر آهنی مهم است.اگر در مورد تفاوت فلز آهنی و غیر آهنی فکر می کنید ، باید بدانید که تمایز بین این دو به وجود آهن برمی گردد.فلز آهنی مغناطیسی است و حاوی آهن است و این باعث می شود که آن قوی تر از نوع مشابه باشد.فلز غیر آهنی انعطاف پذیر تر و مقاوم در برابر خوردگی است.پرسنلی که در حیاط های قراضه کار می کنند ، می دانند که چگونه این فلزات را شناسایی کنند.

انواع مختلف فلزات قابل بازیافت

فلز آهنی

  • فولاد
  • فولاد ضد زنگ
  • فولاد کربن
  • آهن فرفورژه
  • چدن

فلز غیر آهنی

  • آلومینیوم
  • برنج
  • مس
  • قلع
  • فلز روی
  • طلا

فولاد – آلومینیوم – برنج و مس محبوب ترین و پرمخاطب ترین فلزات برای اهداف بازیافت و توزیع مجدد هستند.

اگرچه دلیل اصلی برای شرکت در بازیافت فلزات مزایای زیست محیطی است ، اما این واقعیت که می تواند یک مزیت مالی نیز فراهم کند ، قطعاً خوب است.اگر افراد بیشتری از مزایای اقتصادی شخصی (و جهانی) چرخش فلزات خود برای استفاده مجدد آگاه بودند ، شاید می توانستیم مقدار بازیافت را افزایش دهیم ، در حالی که میزان استخراج و تولید جدید را کاهش می دهیم.

طبق آمار بازیافت اخیر ، اتومبیلی که با آن رانندگی می کنید منبع خوبی از مواد قابل بازیافت است.تقریباً ۸۰٪ از ماشین شما قابل بازیافت است.اگر اتومبیل قدیمی در گاراژ یا حیاط خانه شما قرار گرفته است ، بهترین روش برای دفع این تکه فلز ، ارسال آن به حیاط قراضه ماشین است.با اینکار شما به محیط زیست کمک خواهید کرد ، صنعت بازیافت فلزات را تقویت می کنید و مهمتر از همه درآمد کسب خواهید کرد.

بازیافت فلزات به نفع محیط زیست است

یکی از مزایای اصلی بازیافت قراضه فلزات این است که باعث می شود کالاهای بلااستفاده در محل دفن زباله ها انباشته نشود و نیاز به استخراج و فرآوری فلز جدید کمتر شود که این موجب صرفه جویی در منابع محدود و صرفه جویی در انرژی می شود.به عنوان مثال:بازیافت فلزی مانند آلومینیوم که دومین ماده مورد استفاده در وسایل نقلیه است ، ۹۵٪ انرژی کمتری نسبت به تولید آن از مواد اولیه نیاز دارد.

بازیافت فلزات به نفع محیط زیست است

اگر محصولات فلزی غیر قابل استفاده دارید ، سودآورترین کاری که باید انجام دهید این است که آن را به مراکز بازیافت تحویل دهید و در ازای آن پول دریافت کنید.به عنوان مثال اگر اتومبیل قدیمی ، بلااستفاده یا آسیب دیده ای دارید که قابل تعمیر نیست ، باید بازیافت آن را در نظر بگیرند.این کار در مقایسه با تعمیر وسیله نقلیه آسیب دیده یا قدیمی شما سود بیشتری خواهد داشت.

واقعیت این است که در حال حاضر شما ممکن است پول اضافی در اطراف خانه و حیاط خود داشته باشید و حتی خود نمی دانید.وسایل قدیمی موجود در گاراژ که سالها کار نکرده اند ، وسایل الکترونیکی و دستگاه های منسوخ شما و همچنین اساساً هر چیزی که حاوی مس ، فولاد ، آلومینیوم یا فلزات دیگر است ، همه آنها را می توان به مراکز بازیافت فلزات قراضه برد و پول نقد دریافت کرد.

بدیهی است که هرچه مقدار بیشتری از قراضه فلزات را جمع آوری کنید و هرچه وزن آن بیشتر باشد ، پول بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.با این حساب ، خوب است که قبل از اینکه آنها را به مراکز بازیافت ببرید ، مقداری را جمع کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar